Evdeki işaretlerin aynısı okuldada vardı. Yanımdan geçen bir kıza bunun kaç yıldır burda olduğunu ve anlamını bilip bilmediğini sormuştum fakat beklediğim cevap olumsuzdu yalnızca kendimi bildim bileli bu işaretler burda dedi.
Bu olay cidden akıl almaz bir hal amaya başlıyordu okulun kütüphanesinde bir kaç araştırma yaptım ve mezunların resimlerinin olduğu bir kitapta dedemin ismini de gördüm fakat ilginç olan şey herkesin resmi var onun resmi yoktu yalnızca altında Daniel Black yazıyordu,cidden çok ilginçti. Tam bir şeyler yemek için çıkarken bir kaç öğretmenin aralarında soyadımın geçtiği bir konuşma geçiyordu;
-Sence bu kız onun torunu mudur?
-Eğer öyleyse cidden başımız dertte.
-Bunu bi an önce öğrenmeliyiz.
Aman Tanrım ne diyolar bunlar neden benimle başları dertte olsunlarki çok saçma. Farkettirmeden odadan çıkıp yemekhaneye gittim ve yanıma bir kız oturdu gözlüklü saçlarını iki yandan toplamıştı çok garip bir yüzü vardı sanki geçmişten gelen bir kızdı. Bana kim olduğumu buraya neden geldiğim tarzında genel sorular sordu dikkatimi çeken nokta soyadımı duyunca ilkilmişti anlayamıyorum dedem neden böyle sır dolu bir yaşam bırakıp gitmişti bu işaretlerin anlamı neydi?
Daha fazla kendimi yoramayacaktım yeni tanıştığım ve adı Terry olan kız bana okul çıkışı kasabaya inip bir şeyler yapmamızı teklif etmişti aslında bu benim işime gelirdi çünkü odam için almam gereken ufak şeyler vardı.
Çıkış zilli çaldı okulun kapısında beklerken kendini bir şey sanan bir grup erkek geçti, sonuçta aynı okulda okuyoruz neyin havasıydı ki bu her neyse bir kaç dakika daha geç kalsaydı eve gidicektim neyseki tam zamanında geldi.
-Gitmemizi istediğin bir yer var mı?
-Burayı bilmiyorum,kasabaya ilk inişim.
-O zaman beni takip et
Umarım zevkli bir kızdır ki giyiminden böyle güzükmüyordu. Beni pek büyük olmayan bir giyim mağazasına soktu ordanda bir cafede bir şeyler içip evlere dağıldık.Benim açımdan ilginç güzel ve yorucu bir gündü eve geldiğimde annemler çoktan uyumuştu erkek kardeşim ise hala bilgisayar başındaydı ahh ne olacaktı bu çocuğun halii böyle??
Tam odama geçicekken yaklaşık bir aydır bu evde kaldığımızı ama hala keşfetmediğim bir sürü odasının olduğunu farkettim.Fakat bodruma indiğimde gördüklerime inanamadım.
BODRUMDA NE GÖRMÜŞTÜ ??