R E G U L A M I N

311 42 15
                                    

Okładkownia zamknięta, nieaktualne!

1. Książka do której robię okładkę musi być opublikowana! Natknęłam się na przypadki, że pomimo okładki, książka się nie pojawiła. Jednak są wyjątki, bo niektórym osóbkom z wttp ufam :3! (jeśli podacie mi info, kiedy książka się pojawi to zrobię bez problemu!)

2. Okładkę należy nosić przez co najmniej dwa tygodnie, chyba że nie zdecydujecie się jej wziąć.

3. Mam prawo do odrzucenia okładki, ponieważ nie mam na nią zwyczajnie pomysłu.

4. Jeśli oczekujecie jakiejś grafiki, sprawdźcie w Google czy taka jest.
Pisząc, że chcecie zdjęcie pary, która całuje się nad wulkanem lawy, a wokół nich biegają owce. To niestety, ale ani fotografem, ani mistrzem photoshopu nie jestem!

5. Hasło: Znowu coś z majonezem.

6. Jeśli zapomnę o waszym zamówieniu możecie przypominać się o tuuu - - - - >

7. Na wykonanie zamówienia mam dwa tygodnie, jednak zwykle wykonuje dużo wcześniej, bądź nawet od razu! Jeśli nie pojawi się w terminie, na pewno was o tym poinformuję.

8. Jeśli zamawiasz u mnie, nie zamawiaj okładki u kogoś innego.

9. Jeśli chcesz zrezygnować z okładki, pisz pv. Nie czekaj, aż ją zrobię, bo być może nawet jeszcze nie zaczęłam!

10. Za nie przestrzeganie zasad regulaminu dostaje się ostrzeżenia, jednak już za drugim razem, dostajecie unfollow oraz wpis na czarną listę.

Czarna lista:

Im_your_wife

11. Lądując na tą listę, nie otrzymacie ode mnie więcej okładki. Oraz follow, jeśli chcecie wyjść z tej listy, wystarczy wyjaśnić sprawę na pv, nie gryzę! I zapewniam, że bez większego powodu, na liście się nie znajdziecie.

12. Każda okładka trafia do mojej listy lektur ^^ Taki bonus, za skorzystanie akurat z mojej okładkowni. Tym więcej macie wyświetleń, tym wyżej jesteście w liście!

*13. Nie obowiązkowe, jednak nawet jeśli okładka wam się nie podoba. Wypada dać gwiazdkę i komentarz za poświęcony czas.

14. Moje okładki nie są zawsze nadzwyczajne, więc jeśli wam się nie podoba, to po prostu to powiedzcie! Ja na pewno się nie obrażę. Nienawidzę, jak ktoś chwali okładkę, a potem jej nie bierze, albo mnie ignoruje na pv, jak chce na spokojnie to wyjaśnić...

15. Jeśli zmieniacie okładkę, napiszcie mi o tym, bym mogła was usunąć z listy lektur.

16. Niedawno wprowadziłam recovers (RC) Polega to na tym, że jeśli zrobiłam ci okładkę i mam ochotę ją odświeżyć, albo widzę, że mogłam to zrobić lepiej, to biorę projekt okładki i zmieniam to. Daje do rozdziału i jeśli chcecie możecie z tego korzystać, ale nie musicie.

17. Coraz częściej dostaje zamówienia typu:
-zdaję się na ciebie
-sama nie mam pomysłu
-obojętnie

Kurde... Chyba wy najlepiej wiecie co ma być na waszej okładce. Od dziś będę anulować takie zgłoszenia, lub pisać: "Proszę przeczytać regulamin".

To wszystko ❤️

Okładki 2018/19Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz