Al'l Gon'e Hel'p

10 2 1
                                    

Crowded .

Multimedia baş karakterimiz Elle .

***

21/12/2016

Sevgili Günlük ,

Dün nerede kalmıştım ? Ah evet , hiç beklemediğim bir olay oldu .

Bugün yaz tatilinin ilk günü ve evde boş boş uzanıyorum .

Ve sana olayı anlatmaya başlıyorum.

Tam bir ay önce , arkadaşım Anna ile teneffüste kantine inmeye karar verdik ve her zamanki gibi merdivenlerde arkadaşları ile karşılaştı . Çünkü okulun en popüler kızıydı .

Ben de , kantine ineceğimi ve onu bekleyeceğimi söyledim . Anna kabul etti .

Gidip bir fanta aldım ve masaya oturdum . Yan masada arkadaşım Anna'nın en yakın Popüler Kızlar Grubu üyeleri bulunuyordu . Anna da bu grupta ve çok iyi anlaşıyorlar .

Fantamı yudumlarken onlara biraz kulak misafiri oldum ve dedikleri şeyle ağzım bir mağara gibi açıldı .

Grubun ana üyelerinden olan Lisa'nın söylediği şey şöyleydi ,

"Ben Anna'nın bu grupta olmasını artık istemiyorum ."

Diğer kızlar Lisa'yı onaylarken ben bunu hemen Anna'ya söylemek istiyordum . Anna benim tek arkadaşımdı .

Anna ile baş karakterimiz Elle'nin nasıl tanıştığını sonra anlatacağım. Hatta siz biraz sonra anlayacaksınız .

Anna'yı bulmak için ayağa kalkarken fantayı devirdim ve üstüm başım her yer turuncu portakal aromalı sıvıyla dolmuştu . Ve Popüler Kızlar Grubu bana gülüyordu .

Asosyal biri olduğum için sanırım , mağlubiyeti kabul ettim ve başımı eğdim . Bazen bu kadar asosyal olmaktan nefret ediyordum .

Ve o sırada bana bakan merdivenlerdeki Anna'yı gördüm . O zamana kadarki tek iyi arkadaşım .

Sanki rezil olduğuma sinirlenmiş gibiydi ki , ben her zaman birşeyleri devirir ve düşürürdüm . Bu ilk değildi.

Ama sanki bu bardağı taşıran son damla olmuştu .

Anna benim gibi rezil biriyle arkadaş olunmayacağını sanırım o zaman anladı.

Ve o da gülmeye başladı .

Tabi ki olay bu değildi . Binevi .

Birkaç gün öncesine kadar hoşlanmaya başladığım çocuk da gülenler arasındaydı . Ve çocuğun sevgilisi vardı . Kim mi ? Lisa .

Anna hala gülerken bir hışımla yanıma geldi ve okul eteğimi indirdi .

Böyle birşeyi NASIL yapardı !?!?!?

Tek arkadaşımdı .

Ve sonra Lisa'nın başka bir arkadaşı , o da şu popüler grubundan , Anna'nın senin gibi biriyle arkadaş olacağını düşünmemiştin değil mi ? Diye bağırdı.

Düşünmüştüm .

"Salak kız ! Doğruluk cesaretlik oynarken şişenin ucuna gelen kişi Elle ile arkadaş olur demiştik . Hepimiz bu fikirden iğrenmiştik."

Ve ben o an çok utandım . Mrs . Anna gelip gürültüyü düzeltti ve geri gitti ama herkes yine de bu olayı unutmamıştı . Herkes kıkır kıkır gülüyordu.

HEL'PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin