It's No't Hel'p

5 2 0
                                    

Helpler .

Merhaba değerli insanlar ,
Kitabıma hoşgeldiniz . Böyle soğuk soğuk ingilizce kelimeler yazmak beni gerçekten kendimden korkuttu .

Bunun için buraya şarkı sözleri ve şarkılar bırakmaya karar verdim . Dinlerseniz memnun olurum .

Black Beatles ft. Gucci Mane - Rae Sremmurd

***

2

/1/2017

Sevgisiz Günlük ,

Dün yılbaşıydı . Gerçekten güzel hediyeler aldım .

Teyzem ve halalarım , bana Nasa yazılı sweatler almışlardı . Kuzenlerim (çok şakacıdırlar) domestos almışlardı .

Onun dışında bir mp3 çalar , bir kulaklık ve kıyafet almıştım .

Ama 2017 yılından istediğim bunlar değildi . Sadece biraz daha az rezil olmak istiyorum .

Bunun dışında Lisa'nın sevgili yani hoşlandığım çocuk , abimle çok yakın arkadaş .

Rezillik . Tam bir rezillik .

Abim olduğunu yazmış mıydım ? Kendisi üniversiteye geçecek ve fazla ımmmm......

Havalı . Benim abim diye demiyorum ama okulun basketbol takımında ayrıca basketbol dışında benimle voleybol da oynar .

Ben de okulun voleybol takımındayım.
Bakalım size söylemediğim daha ne kadar şey var ?

Gerçekten sert smaç atarım . Sanki insanların içinde söyleyemediğim şeylerin acısını toptan çıkarıyor gibiyim. Annem böyle diyor .

Ve daha dün , asosyaller kulübü diye bir dernek gördüm ve katılmaya karar verdim . Her haftasonu buluşup manyak aktiviteler yapıyorlardı .

Bir de güvercin severler derneğine kaydoldum . Bunda ise haftaiçi iki gün buluşup güvercinler ve diğer hayvanlar için yemlik ve barınak yapıyorduk .

Hayvanları çok seviyorum . Sanki benim konuşamadığım arkadaşlarım gibi .

Düşünsenize , siz ingilizsiniz ama türklerle arkadaşsınız ama asla başka bir dil öğrenemiyorsunuz . Beden dilinden de anlamıyorsun . Nasıl iletişim kurardın ki ?

Hayvanlar da böyleydi .

HEL'PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin