ET

22 0 0
                                    

<3 Ina Evans <3

Så heldig som jeg er skal jeg først møde 9:30. Og, klokken er nu 8:45, så jeg gør mig bar klar nu.. jeg starter med et bad.

jeg går ud på badeværelset, og låser døren. jeg smider mit tøj, og går ind i brusekabinen. jeg tænder for vandet derefter, putter jeg shampoo i håret, og skylder det ud også putter jeg balsam i bagefter. Da jeg er færdig, går jeg ud og tar et håndklæde omkring mig, også ind på mit værelse. jeg har fundet et outfit i går. (kig nedenunder)

Jeg tar tøjet på, og ordner bar mit hår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tar tøjet på, og ordner bar mit hår.. well i guess i'm done now? jeg går nedenunder og pakker mig sammen. og nu går jeg da bar i skole?

<3 Martinus <3

jaer sidder midt i klasselokalet, da en ret så træt Johan kommer ind.

"Hva' så?"  spørg jeg da han har sat sig. " i kan godt huske hende der Ina jeg har fortalt om?" vi nikkede bar som svar.  "Hun skal starte her. i VORES klasse." udbryder har surt. what? skal Johans søster starte i VORES klasse? da fuq?. jeg har jo ikke engang set hvordan hun ser ud?. ej, det ogs ligemeget Martinus. det Johans søster. forget it. 

"Hvornår skulle hun så komme?" spørg Marcus. -" altså ik fordi jeg er interesseret". "Uhm, hun kommer faktisk her klokken 9:30" nej vel? jeg er faktisk lidt spændt på at møde hende.. men shh det siger vi ik til nogen. 

klokken er lige nu 9:25 oh shiiiit! hun kommer om lidt! ej, rolig nu Martinus.

<3 Ina Evans <3

jeg står ligenu udenfor klassen.. i am a little bit nervous. jeg banker på.. "kom ind" bliver der råbt.. jeg åbner døren og møder hurtigt Johans ansigt, og ved siden af ham tror jeg sidder Martinus.. jaer det er ham. "Hej"siger jeg akavet og går helt hen til læren som hedder Majbritt.. efter en lang forklaring om at jeg er ny og de skal tage godt imod mig, for jeg endelig en plads.. igen, jeg magter ik det her. jeg skal sidde ved siden af en der hedder Julius. jeg sætter mig derned. Akavet på højeste plan!

 <3 Martinus <3

da vi sidder i vores time med Majbritt, banker det lige pludselig på. og ind kommer en pige, jeg tror det er Ina.. hun er faktisk virkelig smuk.. hun kigger ned mod Johan og jeg.. Johan gemmer sig helt væk.. vi har øjenkontakt.. indtil hun bryder den.. men WOW hun er virkelig smuk.. "Hvorfor har du ik sagt noget om at hun var så køn?" hvisker jeg med et dumt grin bagefter.. Johan kigger bar mærkeligt på mig, som om jeg selv skulle havde regnet det ud. jeg griner bar.

skoleklokken ringer og vi har fri! 

"Nå ehh.. skal vi bare tage hjem eller..?" altså der er jo ingen der ved hvad vi skal lige nu? "Altså i kan da godt komme med hjem.. men vi skal ogs følges med Ina" mumlede Johan. "fint, jeg vil da gerne med" svarede Marcus. "Jaer Marcus.. du vil bar gerne score hende, fordi hun er lækker" grinte Nicklas.. "du har lige kaldt hende lækker?" grinte Johan "jaer, men indrøm det da lige.. Hun er da lækker?" Sagde Marcus og Nicklas. Hun er pænt lækker.. "Men hvem skal så hente hende?" spurgte Jeg.. "dibs for ikke at gøre det!" råbte Johan "ogs mig!" grinte Marcus "og mig!" Sagde Nicklas.. "fiiint, men ligemeget hvad, skulle jeg havde gjort det" mumlede jeg irriteret. og gik mod indgangen.. 

jeg gik rundt i lidt tid indtil jeg så hende. "I-Ina" spurgte jeg nervøst.. "ja" svarede hun sødt. "Ehm.. ehh.. je-jeg blev bedt om a-at hen- hente di-dig" smilte jeg nervøst. "okay, kommer nu" grinte hun sødt.. Årh hendes grin.. så smukt joo! 

Hun kom efter hun lige havde hentet hendes ting, og sammen gik vi ud til de andre, og forsatte hjem mod Johan og Ina.

Da vi kom derhjem, hilste vi self på lars og Ina's mor.. og gik bar op ovenpå.

"skal Ina være sammen med os?" hviskede Nicklas.. "hvis hun vil?" Svarede Johan.. "hvem spørg så?" spurgte Marcus.. og efter det kiggede de bar hen på mig.. jeg vendte mig bar om og gik mod Ina's værelse. jeg bankede stille på.. "Ina?" spurgte jeg nervøst.. "Ja, hvem er det" små grinte hun.. "det mig, mig Martinus?" svarede jeg stille.. "kom ind" svarede hun dejligt tilbage.. jeg trak stille ned i dørhåndtaget, og gik ind. Hun sad i sin seng med hendes MacBook. jeg forsvandt stille ind i min egen lille verden, da jeg stod og kiggede på hende. 

"ehh, hvad var det du ville?" smilte hun.. "jo ehh, jeg ville bar spørge om du ik ville være sammen med os?" spurgte jeg nervøst.. "tjoo, kommer lige om lidt så." jeg nikkede bar og gik hen til drengene. 

vi valgte bar at se en film.. indtil Marcus, Nicklas og jeg skulle hjem.. vi sagde farvel til dem alle sammen og Marcus og jeg gik bar hjem..

"godnat Marcus" sagde jeg og gik mod mit værelse.. "godnat!" råbte han tilbage.. jeg grinte for mig selv og lukkede min dør.. 

jeg lå bar og kiggede på mit loft..... med verdens smukkeste pige i tankerne.. Jeps du gættede rigtigt.. Ina.. Ina Evans.. den smukkeste pige på hele kloden.. I think i'm in loveeeee! og med den tanke faldt jeg i søvn...

<3 Ina Evans <3

det har været noget af en dag i dag.. jeg har været sammen med Marcus, Martinus, Nicklas og Johan. Det var faktisk ret hyggeligt.. <3 

"Johan?" spurgte jeg nervøst.. "ja Ina" svarede han..

"du ved Martinus ik.." jeg tog en dyb vejrtrækning.. -"jeg tror jeg kan lide ham?" smilte jeg for mig selv.. "er du seriøs?" svarede en glad Johan.. "ja.. jo.. 100 procent".. "ihhhhh.. skal jeg så spørge om han også er vild med dig?" spurgte han.. "ej Johan.. det ville bar blive akavet, men jov.. det må du godt." "okay, gør det i morgen" svarede han.

<3 Johan Nelson <3 

jeg ligger på mit værelse og laver... intet. Da Ina pludselig siger mit navn. "Ja Ina?"  svarede jeg.. 

"du ved Martinus ik.." og hun holdte en lille pause -"jeg tror jeg kan lide ham" vent hvad? OMG! hun kan lide ham!! "er du seriøs" svarede jeg glad tilbage.. "ja.. jo.. 100 procent" svarede hun... "ihhhh, skal jeg så spørge om han også kan lide dig?" svarede jeg. "Ej Johan.. det ville bar blive akavet, men jov.. det må du godt" svarede hun.. "'okay, gør det i morgen.".

"Godnat Ina" "Godnat Johan".. 

---------------------------------------------------------

ihhh 1140 ord! sindssygt hvis du spørg mig;) 

hvis man shipper Martinus og Ina= MarIna

håber i kan lide det her kapitel

- Mig<3









My Everything:)Where stories live. Discover now