<3 Ina Evans <3
Okay, lige nu er klokken ca. 6:30.. alt for tideligt, men kunne bar ikke sove mere. Så, jeg sad oppe til den var 7:00.. jeg rejste mig og valgte at gå i bad, og lad vær med at spørg hvorfor jeg ik gik i bad den halve time jeg havde.. DON'T ASK!. efter jeg havde været i bad tørrede jeg bar mit hår, og fandt mit tøj. (kig under)
jeg tog det på... og jaer gjorde mig klar til skole, altså sårn spiste morgenmad og sådan.. jeg glædede mig på en måde til at komme i skole, pga Martinus.
klokken var nu blevet 7:30.. "kom Johan, hvis altså vi skulle gå sammen" sagde jeg. "Jaja, men vi skal lige hente Marcus, Martinus og Nicklas." råbte han fra køkkenet, da jeg var i entréen. "Alright" svarede jeg bar.
Nu har vi så hentet de der mærkelige mennesker. ej jk. og nu var vi sådan set ankommet til skolen.. lige inden vi gik ind i klassen, trak Johan, Martinus til side. jeg stillede mig sårn så jeg kunne høre hvad de snakkede om.
"Hey ehh Martinus?" "ja?" svarede Martinus.. fuck jeg er nervous. "Ehm, det var bar om du kunne lide Ina.?" spurgte Johan, og jeg kunne se han var sårn.. *eh hvad fuck skal jeg gøre?* "Naaah.. ik på den måde, hvorfor?" "Ehm ik for noget." smilte Johan.
jeg skyndte mig ned på min plads, og kunne hurtigt mærke tårrene komme frem.. jeg kunne se dem komme ind, så jeg kiggede bar ned i bordet.. da han pludselig stod foran mig.. jeg kiggede op.. Han smilte da han så jeg kiggede op, men ændrede hurtigt hans ansigts udtryk til bekymret. jeg kunne ikke holde tårrene tilbage, så jeg rejste mig i en hurtig bevægelse og løb ud på toilettet.. jeg kunne høre en komme ind.
"Ina.. er det dig?" spurgte han stille "mhmm.." svarede jeg og snøftede. "lad mig lige komme ind." jeg åbnede døren så han kunne komme ind.. "hvad sker der Ina?" "jeg hørte dig og Johan.. Og og.. jeg kan bar fandens godt lide dig.. tro det eller ej..".. han smilte.. "jeg kan ogs godt lide dig.." "men.." nåede jeg kun at sige, før han kyssede mig.. Jeg var legit fucking glad lige nu.. mennesker.. følelserne kom hurtigt.. og er ik forsvundet endnu.. "men jeg ved ik om du må det her.." sagde jeg nervøst... "jeg må godt.. men vi kan vel starte med flirts.?" smilte han.. jeg nikkede og kyssede ham.. sammen gik vi ud af toilettet, hånd i hånd.. fuvk hvor komisk egentlig...
ja kort sagt, kort fortalt. Der skete ik så meget mer den dag, end at vi alle fem hyggede os igen;)
-------------------------------
ja, lidt MEGET kort i know, men magtede ik skrive mer lige nu.. har været i skole i dag, for første gang i denne uge.. har ligget syyyyyyg.. så træls.
18 dage tilbage til juleaften ihhhh..
509 ord = kooort
- Mig<3
YOU ARE READING
My Everything:)
FanfictionIna Evans.. det mig. jeg stammer oprindeligt fra Californien. Vi er flyttet til NORGE, fordi min mor har fundet en 'Mand' eller noget. om jeg lige magter flytte skole og alt det der? NEJ! Nå men ham min mors nye 'Mand' har en grim dreng som hedder J...