4.ORMAN

539 29 30
                                    

isimleri kısatılmış kulanıcam BB ANN ANG AN AD LN OLACAK.

eve sanenler içerisin de geldik kapıdan içeri girip birlikt"biz geldik dedik.

BB.Hoş  geldiniz kızlar ilk gününüz nasıldı .

AN:İyidi baba

AD:Güzeldi

LN:çok sevdim okulu baba

ANG:Bayıldım sana anlatılmaz yaşanır baba

ANN:Yemek vakti hayatım.

BB:Tamam hayatım sizlerde avlanmaya

ANG:Tamam baba size afiyet olsun hadi kızlar gidelim açım ben.

hepsi:Tamam

kevden çıktık ormana doğru giderken  iki yol ayrımı çıktı birinde yasak bölge yazıyordu kızlara dönere "hadi girelim dedim

AN.Yasak bölge yazıyor

LN:girmeyelim unni.

AD:bence girelim

ANG:işte benim kardeşim ayrıca burası orman  diger yolda nevarsa burda aynı şey vardır

haydi gidelim

yasak bölge ye girerek koşmaya başladık koşerken etrafa bakınıyorduk  ben durun ca herkes durdu .

ben(haydi yarış yapalım bitiş noktası adagın tepesine ilk kim vararsa 1 gün boyun kölesi olcak.

AN:Kabul

AD:ok

LN:tamam

AN:ama ışımlanmak yok koşucaksın her gibi.

BEN(tamam kabul.

Koşmaya başladık önde bendim arkada adel vardı bana yaklaşıyordu eve dağa varmamıza çok az dakkalar kalmıtı  bende daha hızlı koşmaya başladım adel biraz uzaklaşmıtım amayetmiyordu bende doğa gücümü kulanıp elimi kaldırıp ilerdeki ağaçı adelin önü indirdim dimdik önüne düşünce 1 dk avantaş salandım  ve öneme dönüp dahada hızlandım dağa  varmıştım ki birden durdum yaklaşamıyordum bacaklarım oynamıyordun adel yanımdaan geçerken göz kırptı ve dağa tepesine tırmaya başladı .sonuç ben kaybettim adel birinci olmuştu.

ama hile yapmıştı ben nasıl ışınlanamazsam o da zamanı durduramazdı oda çıkınca zaman yeniden başladı bizde dağa çıkıp "ama hile yaptın ben ışılamazsam sende zamanı durduramazsın .

ADEL.ben hile yapmadım sen yaptın hile.

"hayır adel ben sana güç kullandım sende zamanı durdurunca lina angel durdular onların hakların agirdin zamanı durdur ken sen bana başka bir güçkullansaydın osırada belki angel yada lina geçebilirdi.adel  bu sayılmaz .birdaha yarışıcaz.

ADEL.tamam birdaha yapalım ama bu sefer hiç bir güç kullanmayalım

"tamam ama önce yemek yesek ben çok acıktım bu koşuşturmaca beni tükettirdi

ANGEL.tamam hadi avlanmaya ozaman

"ozaman her kes dagılsın karnını doyuran burda buluşak .

HEPSİ.tamam

onlardan ayrılıp onlar sağa giderken ben sola doğru  koştum koşerken bir şey farkettim sanki beni biri takip ediyordu durup etrafıma baktım ama kimse yoktu "kimsin çık ortaya dedim.

biraz ilerde 7 ağaçın arkasından 7 erkek çıktı.

içlerden biri öne gelerek "merhaba dedi.

"sanada merhaba ve siz kimsiniz niye beni takip ediyorsunuz.dedim

AR.öncelikle ben namjoon ve seni takip etmiyorduk

ayrıca burası yasak bçlge oldu için bura kimse giremez  burda olmanız lazım küçük hanım.

"hı bir sensin küçük iki yasak bölgeyse sizin burda ne işiniz var 3 benim için heryer  açık arazi namjoon

"ve ayrıca arkadaşın söyle boşuna uğraşmasın zihnime giremez.

TAE.bizim ne oldumuzu biliyormusun güzel bayan.

"evet ama vanpir olmazsınız çünkü teniz beyaz buz gibi olurdu kanınız soğuk yavaş akardı ama sizin kanız burda bakılınca taze kanınız ve okusuda çok güzel ayrıca kanızız çok sızlı akıyor ozaman siz bir kurtsunuz bildim mi?

SG.aferim doğru bildin biz kurttus peki sen nesin van pir olamazsın tenin beyaz olurdu kurta degilsin akının varma  degilsin cadı desek cadılar bukadar çirkin değil.

"hayır hiç bir taminin tutmadı kurt neyse bir daha sefere görüşmek üzere kurtlar. size bol düşünmeler  üçün sorunuzun cevabını vermicem :)

onlar daha konuşmadan ordan koşarak ayrıldım ilerde bir geyik gördüm ve ona sessizce yaklaştım daha da yaklaştım ve zıplayarak onu yakalayıp boynundan ısırdım 1 Kaçdakka sonra karnımı doyurmuştum geyi parşalayıp etrafa dagıttım ve ordan ayrılıp buluşma yerine doğru koştum

BEN YANLIŞIKLA YAYINLAMIŞIM BURDA BİTİTİRİYORUM DEVAMI YARIN VERİCEM

BİRAZ KISA OLDU İÇİN ÖZÜRDİLERİM OKUYAN GENÇLERİM SİZDEN ÖZÜRDİLERİM TEKRARDAN


1Melez 3Vanpir   7KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin