|03| Bez Lásky, Bez Citu

5.5K 19 20
                                    

Po určitom čase som si uvedomila, že vzťah mi nechýba, že byť slobodná je super.

Snažila som sa byť normálna baba s chlapcom po boku, ale všetko zmenilo, od kedy čo som bola von s Dominikom... Naozaj

Začala som si písať s chlapcami chodiť von s partiami, kde sa pilo a fajčili, chodila som po zábavách a užívala si voľný život. Prespávala som u kamarátky a užívala si. Chodila som po zábavách.

"ach... Ako mi je dobre ❤️"

Túto vetu, som si hovorila každý deň. Naozaj mi bolo dobre.

V piatok sme sa tozhodli partia že pôjdeme na zábavu. Bola to diskotéka ktorá sa konala na Mikuláša.

Túto zábavu som si náramne užila. Tancovala som a netrápilo ma kde mám frajera alebo či netancuje s nejakou pipkou a pod.

Začala som si užívať s chlapcami. Na záchodoch...

Bola som viac-menej štetka. Spoločnosť chlapcov ma bavila, mala som to rada 😇

                   ~~~~~~~~~~~~~~~
Jasné že mi Dominik chýbal, ale čo som mala robiť?...

Na druhý deň, po zábave, mi napísal Dominik, či neprídem k nemu sa porozprávať. A ja keďže sa mi spoločnosť mužov začala páčiť, samozrejme že som súhlasila.

"práve kráčam po chodníku smerom ku Dominovemu domu. Zazvonila som a vkročila do záhrady kde mali okolo plotu stromy a všelijaké ovocie a zelninu. Samozrejme mali aj terasu kde ma cakal Dominik"

Dominik : ahoj

Ja : ahoj....

"neisto som sa ozvala a išli sme spolu dnu. Sadla som si na jeho posteľ kde mi povedal že ide do sprchy mám na nho čakať. Čakala som ho tak že som si prezrela jeho izbu. Našla som staré fotmy ktoré mal v zásuvke uložené kde som bola s ním. Počula som ako vyšiel zo sprchy a pomaly kráča ku mne ja si rýchlo sadám na posteľ"

Sadol si vedľa mňa s uterákom okolo pása. To jeho telo, jeho usmev... Myslela som že ho celeho zjem...

Sadol si vedľa mňa, chytil ma za stehno pozrel sa na mna s jeho modrimi očami a povedal...

" chýbala si mi, musel som ťa zavolať nevedel som ako ti to inak povedať ale strašne mi chýbaš kiežby som mohol vrátiť čas"

Slzi sa mi tlačili do očí, ale snažila som sa ne plakať. Tak som mu povedala...

"aj ty mne si chýbal ale neviem si už predstaviť byť zase s tebou"

Tak sa nahol ku mne pobozkal ma. Pomaly sme sa začali vyzliekať, ľahli sme si a vyspali sme sa spolu.


---------------------------------------------------------

Dúfam, že sa vám zatiaľ páči môj prvý vlastný príbeh 😊

Pokračovanie nabudúce...

▪️Sexuálne závislá▪️Where stories live. Discover now