|02| Stretnutie...

5.2K 37 25
                                    


S Dominikom som sa dohodla na tom že pôjdeme spolu von...

Dominik je bývali ktorý rozchod nebol najlepší rozhodli sme sa, že budrme kamaráti...

Po 4 rokoch sme sa rozbodli že zajdeme spolu von. Ale ja neviem, čo si mám obliecť aký účes si dať...

Tak idem do sprchy, vysuším si vlasy a vrham sa na make up. Make up, púder, konturka, obočie, svetlo hnedé tiene, špirála a jemno hnedý rúž.

Obliekam si tričko biele na ktorom je malá vlajka Ameriky... Čierne rifle a topanky vansky ktoré mám veľmi rada.

Dohodli sme sa, že sa stretneme na našom mieste, ktoré už není také ako predtým. Stretli sme sa teda pri garážoch kde sme si dali prvy krát pusu. Prišiel objali sme sa a už padlo slovo za slovo...

D : "vieš, tak som premýšľal, chýbala si mi..."

Takým smutným hlasom povedal keď zastal a chytil ma za ruku

J : "aj ty mne... Ale som po rozchode a nechcem teraz žiaden vzťah, prepáč"

Pozriem na nho a dám ruku dole z tej jeho...

... Prechádzali sme sa okolo celého môjho sídliska až dokým neprišiel čas ísť domou. Rozlúčili sme sa tak, že sme sa objali dal mi pusu na čelo povedali sme si" ahoj"  a išli sme každý svojou cestou.

                      ~~~~~~~~~~~~~~

Na druhý deň, som s nim ešte písala, nemala som nejaké divné pocity a tak som pokračovala ako každý deň.

---------------------------------------------------------

Za istý čas si uvedomila, že byť voľná, slobodná sa jej páči a tak začala sa správať ako... Zlé dievča.

Čítajte ďalej dozviete sa... 😇

▪️Sexuálne závislá▪️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu