Osa 1.

237 20 4
                                    

(Jiminin nk)
Viiltelin ranteeni auki taas kerran. Vihasin itteeni ja sitä kuinka musta ei ollut mihinkään.

Pelkäsin liikaa, pelko voitti mut aina. Halusin olla niiku mun ihastus Yoongi. Se ei pelännyt ketään tai mitään, se olis voinut hypätä vaikka silalta, se ei silti olis pelännyt. Mä taas pelkäsin jopa kertoa sille mun tunteista. Olin pelkuri ja yks iso sellanen. Mä en koskaan edes juonut koska pelkäsin menettäväni kontrollin itestäni.

Mun ajatukset keskeytti koputus ovelta. "Jiminie?" Kuulin tutun äänen ovelta. "Ihan sekuntti." Sanoin ja vedin hihat alas ja piilotin linkkuveitsen mun pöytä laatikkoon ja avasin oven. "No?" Kysyin ja katosoin tuota blondia tuon ruskeisiin silmiin. "Me aateltiin et pelattas juomapeliä, tuutko meijän mukaan?" Yoongi kysyi. "En mä" vastasin kun juomisesta oli kyse. "Sä voit vaikka juua limsaa tai jotain, mut mä en suostu pelaamaan jos sä et tuu." Yoongi katsoi mua syvälle silmiin. "Äh okei, mut en oo ainoo joka ei juo" vastasin ja tuo nyökkäsi.

Mä, Yoongi ja Jin juotiin limsaa kun muut joi alkoholia. Jin lähinnä siks, että pysty olee skarpina jos jotain sattuis ja mä, koska pelkäsin etten pystyis kontroiloimaan itteäni ja Yoongi, koska en suostunu juomaa yksin.

Pelin puolessa välissä jätkät alko innostuun vähän k18 kysymyksistä kun aluksi oltiin kysytty perus "en ole koskaan juonut" kysymyksiä. "En ole koskaan suudellut samaa sukupuolta?" Jungkook kysyi kysymyksen. ja ainoastaan Jin ja Namjoon joivat. "Uuuu ootekste pussanu?" Jungkook virnisteli noille kahdelle hiprakan aiheutamana. "Sehän ei varsinaisesti kuulu teille." Jin totesi vaikka Namjoon päätti kertoa että asia oli totta. "Säkää et juonut." Katsoin Yoongia kysyvästi. Mutta sain vain pinenen hymyn takaisin.

///alottelen tällästä yoonmin tarinaa tällä kertaa🙈🙈

~Älä hylkää mua ~ Yoonmin~Where stories live. Discover now