Osa 2.

191 20 6
                                    

(Yoongin nk)
Jossain vaiheessa kun kaikki muut paitsi minä, Jimin ja Jin alkoivat olemaan humalassa Namjoon Jinin auttamana hoipersi huoneeseensa ja Tae ja Kookie hoipersivat hyvin lemmekäänä Taen huoneeseen ja Hobi taas puolestaan oli kadonnut jo puolessa välissä baariin. Jäljellä oli vain mä ja Jimin ja vielä täysin selvänä.

Katsoin tuon mua vähän lyhyemmän sivuprofiilia. Tutkailin tuon blondin jokaista kasvon piirettä tarkaan ja harkiten niikuin tuo olisi ollut joku taidenäyttelyn työ, olin tutkaillut tuon kauniita leukaperiä,leukaa,nenää kunnes kohtasin tuon maailman ihanimmat huulet. Jouduin puremaan huulta tai kieltä etten syöksyisi suutelemaan tuota.

Havahduin vasta tujotuksestani kun tuo lausahti jotain "hyvää yötä" tyypistä koska olin jossain muualla kuin tässä maailmassa en ollut varma tuon sanoista. Tuo kuitenkin nousi ja lähti kävelemään yläkertaan jolloin mä lähdin tuon perään vedin tuon mun huoneeseen ja painoin tuon hellästi seinää vasten. Tuo suorastaan nääytti järkytyneeltä. "Mä en kestä sekuntiakaa enää." Lausahdin tuon korvaan ja painoin huuleni tuon huulille.

Sain vastauksen suudelmaani joka sai mua haluaamaan tuota mun ja seinän välissä olevaa viattomuutta lisää. Mua esti kuitenkin joku asia mun sisällä repimästä tuon pojan vaateita pois ja viämästä tuon neitsyyttä, nimittäin se ainoo asia mitä Min Yoongin pelkää. Satuttaa Jiminietä. En ikinä antais anteeks jos satutaisin tuota maailman viatominta olentoa, tuntuu kun tuo olis jotain hemmetin arvokasta posliinia jota ei sais tiputtaa ikinä tai sais jonkun kuolemantuomion.

"Yoongi." Havahduin tuon heleään ääneen ja katsahdin. "Onks tää joku vitun huono pila vai ooksä toissas?" Tuo kysyi ja näytti siltä että pelkäsi mun vastaavan että tämä oli pila. Luokaanuin tuon epäilyistä hieman, mutta tajusin kyllä pointin. "Haluun sut." Vastasin määrätietosiesti. Tuo näytti hetken epäilevältä mutta hymyili mulle.

~Älä hylkää mua ~ Yoonmin~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora