Introduction

80 8 6
                                    

Dia seorang perempuan yang terkenal dengan lurus bendulnya serta wajah dan penampilannya yang sentiasa menjadi bahan ejekan orang-orang yang berada di sekelilingnya namun pun begitu, dia mempunyai satu sifat yang terselit dalam dirinya meskipun selalu sahaja di perlekehkan iaitu sentiasa memaafkan orang-orang yang berbuat jahat kepadanya kerana dia percaya hidup ini tidak akan bahagia sekiranya dendam dan kebencian di amalkan dalam diri sehinggalah suatu peristiwa buruk yang menimpa dirinya yang hampir membuatkan dia hilang pertimbangan dan hampir menamatkan riwayat hidup merubah sepenuhnya personaliti dirinya. Dia kini bertekad bahawa dia akan memastikan orang-orang yang telah membuat penderitaan ke atas dirinya menerima balasan yang setimpal dengan perbuatan mereka sekaligus membuka mata mereka bahawa diam itu tidak bererti dia kalah, akan tetapi diam itu bermakna dia akan membuat mereka bersujud memohon keampunan terhadap dirinya!

⭐️ Warning ⚠ : Mature content included 🔞🔞🔞

⭐️ Will be written in Sabahan + English slang a little bit, cerita hanyalah rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan mana-mana pihak sama ada yang hidup mahupun yang telah tiada.

⭐️ Explicit words, cursing words (org kita blg bahasa memaki) might be included as well.

⭐️ Tiada unsur plagiarism yang di tambah dalam cerita ini, jika ada sedikit
persamaan jalan cerita dengan penulis bebas online yang lain, mungkin hanyalah suatu kebetulan.

👉 will going to meet you people on January 2019 👈

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miss Ugly Betty (Sabahan Version)Where stories live. Discover now