Γεια σου κοσμε!!Τι κανετε?
Σας εχει τυχει ποτε να στελνετε στην κολλ σας και να μην απανταει?
Η να λετε στο κρας σας τι νιωθετε και αυτος να το λεει στο μισο σχολειο?
ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΙΤΕ Μ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΦΑΕΙ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ
Τεσπα:)
Θα σας πω τι εγινε εχθες (την τεταρτη δηλαδη) την πρωτη ωρα στο σχολειο....
Ειχαμε πρωτη ωρα τεχνολογια με τον υπευθυνο της ταξης μας... Και αυτος ειναι ο πιο μαλακας καθηγητης του σχολειου... Δηλαδη μας βριζει κανονικοτατα και καθε τεταρτη με την τσιμπλα στο ματι ακουμε κρα:)
Τοσο ωραιο μαθημα κανει:)
Και περσι ο πουστης μου ειχε βαλει και 9 στο 2ο τετραμηνο μην χεσω😒
Τεσπα... Αποφασισα εγω με την κολλητη μου και μια αλλη συμμαθητρια μου να κατσουμε εξω επειδη αυτος ο ανθρωπος γαμιεται και αν μας εβλεπε κανεις ειχαμε δικαιολογια οτι κατσαμε για να διαβασουμε επειδη μετα γραφαμε μαθηματικα στο Πυθαγορειο:)
Ομως επειδη ειμαστε και τουβλα το κανονισαμε ενω πηγαιναμε στην ταξη και μετα δεν μπορουσαμε να βγουμε εξω γιατι ηταν αυτος ο καταραμενος ο φιλακας μην χεσω
Τεσπα μες στο μαθημα ηταν μονο 7 παιδια😂 ενω οι υπιλοιποι ειχαν φυγει και ειχαν παει πανω απο το σχολειο που εχει κατι σαν φουρνο (δλδ τυροπιτοηδοι και καφεδες)
Εμεις καθησαμε στις κερδικες και ειχαμε βγαλει ενα τετραδιο και διαβαζαμε για να γινουμε πιο πιστικες.
Σε καποια φαση περναει μια κσθηγητρια δεν μας λεει κατι.
Μετα οπως ενας μαλακας μας καρφωσε και ηρθε η υποδιευθυντρια και μας βρηκε.
Επειτα ακουσαμε κραξιμο και απο τον μαλακα και καναμε 10 λεπτα μαθημα.
Μετα στο διαλλειμα μας πηγαν στο γραφειο για να ενημερωσουν τους γονεις μας.
Τα κοριτσια πηρανε τηλ αλλα οταν εφτασε η σειρα μου και επαιρνα την μανα μου δεν το σηκωσε. Επειτα πηρα και τον πατερα μου και ουτε αυτος το σηκωσε.
Τεσπα μου λεει ο μαλακας να παω στο επομενο και να παρω και τελικα δεν πηγα ποτε:)😂
Αλλα ενημερωθηκαν...
Και παλι καλα δεν εφαγα κραξιμο!
The end💖
Ναι μεγαλη ιστορια😂😂
Θα τα πουμε στο επομενο🖤🖤
Ββ
YOU ARE READING
My challenge book😋
Random©2018-2019 Σιγα μην γραψω και περιληψη... αφου ξερετε τι ειναι😉❤️😂 Ξεκινησε: 13/10/18