storytime #3

35 10 2
                                    


Καιιιιιι ζω κι εγω:)

Ναιπ ξερω εχω να ανεβασω εναν μηνα (μπορει και παραπανο😂) αλλα δεν θελω να με σφαξεται. Ζω.

Παλι καλα εζησα απο τους βαθμους αν και δεν τα πηγα οπως ειχα βαλει στοχο στην αρχη της χρονιας (δηλ 17🙄) αλλα για τα δεδομενα που ειχα τα πηγα καλα:).

Τεσπα δεν ειναι αυτο το προβλημα μας:)

Βασικα δεν εχω κανενα προβλημα

Βασικα οχι ακυρο εχω

Και θελω την συμβουλη σας γιατι νιωθιω ασχημα😅

Λοιπον ειναι ενας που με γουσταρει. Και οποτε μιλαμε μου τα ζηταει αλλα εγω του λεω οτι ειμαι αλλου και δεν μπορουμε.

Τεσπα μιλαγαμε εχθες και σε καποια φαση του λεω αυτο↓

Αλλα ρε παιδι μου δεν ξερω... Νιωθω τυψεις... Νιωθω οτι τον πληγωσα και τωρα τον λυπαμαι:(.

Πειτε μου αν εκανα καλα ή οχι εδω

Τεσπα... Απο οτι λεει και ο τιτλος θα κανω ενα στορυ τάιμ με μενα και το κρας μου:)).

Ας ξεκινησουμε λοιπον.

Το σαββατο το βραδυ ειχα κατεβει βολτα στον πεζοδρομο που εχουμε εκει που μενω μαζι με την κολλητη μου.

Εγω ηθελα να παμε για καφε αλλα τελικα δεν πηγαμε γιατι η χοντρη πιναγε🤦🏿‍♀ κι ετσι αποφασισαμε να παμε για κρεπουλα:).

Παμε... Καθομαστε... Παραγγελνουμε και μετα απο λιγο μου κανει

"Ωχ... Ο πιστος φολλοουερ με τον προεδραρα"

(Ενημερωση : Ο πιστος φολλοουερ ειναι το κρας μου και ο προεδραρας ο κολλητος του)

Γυρναω και τον βλεπω (αχ αυτη η μαυρη ζακετουλα τουυ😍😍😍... μην δινεται σημασια😅)

Ερχονται και καθονται απεναντι μας.

Ο δικος μου πλατη μου (τον πουστη-_-)
και ο κολλ του απο μπροστα μου

Εφαγαν πρωτοι οι κωλοχοντροι και αφου εφυγαν μετα απο λιγο φυγαμε κι εμεις.

Οταν τελειωσαμε την βολτα μας πηγα σπιτι της κολλ μου για να περιμενω τον μπαμπα μου και καθησαμε απεξω απο το σπιτι της.

Εντομεταξυ παρακολουθουσαμε τον δικο μου που ηταν απεναντι στο ψιλικατζιδικο με αλλους 3 φιλους του και το επαιρναν ολο (στην κυριολεξια ομως... αχ γι αυτο ταιριαζουμε😂)

Τεσπα μετα απο λιγο αποφασισαν να βγουν και τους βλεπουμε να ερχονται προς το μερος μας γελοντας.

Λεω εχε γουστο

Γυρναει ο δικος μου προς το μερος μας και μας κανει "Γεια κοριτσια" *ανακοπη*

Εεε του λεω κι εγω "Γεια σου Δημητρη" με ενα χαμογελο πανω απο τα αυτια και ο προεδραρας με τους υπολληπους συνεχιζαν να γελανε.

Μετα εγω γυρναω ασηναισθητα τους κοιταω και βλεπω τον προεδραρα να εχει βαλει κεφαλοκλιδωμα στον δικο μ.

Γυρναω γρηγορα και να ειμαι σε φαση :😳

Ναι τεσπα αυτα... Και μολις ξεκιναει το δικο μου λοβ στορυ ελπιζω... γιατι σε αλλες ξεκινησε 😒😒😒 (ξες εσυ😒)

Επισης ειμαι χαρουμενη επειδη την παρασκευη ειναι τα γενεθλια μου και τοτε θα γινει το παρτυ του σχολειου μου💁😂... Αλλα την πεμπτη που εχουν οι ΜΜ δεν θελω να γινουν 17😭😭😭.

Υ.Γ. Την πεμπτη καινουριο κεφ στο φανφικτιον.

Αντε buenas noche❤❤

My challenge book😋Where stories live. Discover now