Tak mu najednou zazvonil mobil. ,,P-promiň" jemně se na mě usmál a hovor vzal.
,,Promiň to byl brácha... už budu muset jít" řekl smutně. ,,jo to je vpohodě já už stejně taky musím" odpověděla jsem. ,,T-tak asi ahoj?" řekla jsem s úsměvem když mě Martinus asi už 5 minut pozoroval. ,,J-jo p-promiň, uvidíme se ještě?" zeptal se. ,,Určitě ano budu ráda" řekla jsem. ,,Já taky" vytáhl z kapci fixu a na moji ruku mi napsal jeho tel. číslo. ,,Ty nosíš u sebe fixu?" začala jsem se smát. ,,N-no víš kvůli faninkám" řekl, ale hned si zacpal pusu. ,,C-cože?" zeptala jsem se nechápavě. ,,To ti kdyžtak vysvětlím někdy jindy, ale teď už musím jít, tak ahoj" dal mi polibek na tvář a pak utíkal pryč.
Vešla jsem do baráku a šla rovnou do kuchyně si vzít večeři. ,,Mamiii?! Už jsem doma!!!" zakřičela jsem na mámu. Když se nic delší dobu neozývalo tak jsem začla trochu panikařit. ,,Mami?!" vběhla jsem do posledního pokoje kde by mohla být. Hned jsem je otevřela, ale nebyla tam. ,,Mamiii?!" začala jsem brečet. ,,Kde jsi??!" šeptala jsem si sama pro sebe.
Utíkala jsem dolů do kuchyně jestli tam máma nenechala vzkaz. Nic jsem nemohla najít, ale nakonec byl jeden papír na ledničce. ,,Zlato, musela jsem na pohovor do té nové práce.
Neměj strach dojedu tak v 11 večer. Vem si něco na večeři. Posílám pusinku. Maminka❤️" panebožee!!! Tak teď se mi moooc ulevilo.Vzala jsem si jablko a šla do mého pokoje. Hned jsem zalezla do sprchy a nechala na mém nahého těle stékat teplé kapičky vody.
Přemýšlela jsem nad Martinusem. Je to pěkný kluk. Ale tady se nám někdo zamiloval!!! Řeklo mi mě svědomí. Ne! Nezamilovala jsem se vždyť ho vůbec neznám. Nebo snad ano???
Ale teď jsem si vzpomněla na jednu věc. ,,Sakra" řekla jsem. Vždyť já se byla sprchovat a na ruce jsem měla jeho číslo. Hned jsem se podívala na svoji ruku, ale číslo tam už nebylo. Neee to snad nee. Vždyť neznám ani jeho příjmení!!! No super twl!!! Fakt inteligentní.
Po mém dlouhém přemýšlení jsem upadla do říše snů.
I hope you like it💞
ČTEŠ
My new life [Marcus and Martinus]
FanfictionŽivot Lily byl krásný dokuď se nemusela přestěhovat do jiné země. LiLy žila od malička v malé vesnici jménem Starovice. Měla hodně kamarádu, chodila od malička do svého oblíbenýho koníčku. Ale jednou když Lily dojela ze závodů domů, stalo se něco st...