Második Fejezet: Felkészülés

78 6 0
                                    

Law büszkén jelentette ki,hogy a shicibukai tagja lesz.
-MIIIIII?!? A legénység meglepődve kiáltott fel.
-Jól hallottátok. A terv már készen áll. A többi részletet majd megosztom veletek.-Mondta Law.
A legénység izgatottan várja,hogy történjen valami amikor Law megszólalt :
-Szóval a terv az,hogy levadászunk száz darab veszélyes bűnözőt, a démongyümölcsom miatt a szívüket elviszem a Tengerészet bázisára ahol leadom és követelni fogom,hogy vegyenek be a shicibukaiba.
-És ha nem vesznek be?-Szólalt meg a legénység közül egy ember.
-Hát akkor majd valamit kitalálok.-Felelt Law.
-Ma ennek örömére csapunk egy partit de az ételek között nem lehet kenyér. -Jelentette ki Law.
A legénység ujjongni kezdett és elkezdtek előkészülni.
Pár órával késöbb minden készen állt. Law kiállt a legénység elé.
-Tudjátok, a legelső célpont nincs is annyira távol... Tulajdonképpen itt van a hajón!-Mondta Law.
A legénység értetlenkedni kezdett.
*Room* Amint a szó elhagyta Law száját az egész hajót egy kék burok vette körül.
*Tact* Law kiemelt egy embert a legénység közül.
Az álcázás mestere Hizoshi volt az akinek a célja az volt,hogy megölje Lawot.
-Nocsak,nocsak.. Álcázó Hizoshi a 150 millió Beri vérdíjjú fejvadász. -Mondta Law
-E-ez nem az a-aminek lá.. *Shambles* Law kicserélte Hizoshi fejét egy a kezében lévő pohárral.
-M-MI VAGY TE??!?-Ordított Hizoshi.
-Megettem a Műtétgyümölcsöt, így képes vagyok mindent befolyásolni a Roomomban ami nélkül a képesség nem működne. Ezzel fogom elvenni a szíved és leszállítani a Tengerészetnek.-Jelentette ki Law és azzal a mozdulattal odadobta Beponak Hizoshi fejét.
Law közelebb sétált a az egy helyben álló fejletlen testhez.
*Scapel* Law kikapta  Hizoshi testéből a szívet aki életben maradt mivel Law elrakta a szívet egy átlátszó doboznak kinéző valaminek.
-Te vagy a legelső "páciens”.-Odamondta a fejnek Bepo.
-Kötözzétek meg és a legközelebbi szigeten kirakjuk majd.-Mondta Law.

A gyűjtésOnde histórias criam vida. Descubra agora