Eltelt 2 hónap
(Nem történt semmi különös ezért nem írtam le)
Reggel magamtól keltem fel,mert Marcit sehol sem találtam. Lementem a konyhába ahol csak Nóri volt.
Nóri: Jó reggelt Zoé!
Én: Jó reggelt!Marci hol van?
Nóri: Elmentek vásárolni.
Én: Felmegyek felöltözöm. Addig csinálsz nekem reggelit??
Nóri:Persze gondolom hogy mit szeretnél
Kopogást hallottam az ajtón.
Marci: Bejöhetek?-kérdezte
Gyorsan felvettem a kötösömet
Én:Persze gyere csak. Különben ti meg hol voltatok?
Marci: Apával és Ábellel mentünk el vásárolni.
Én: És engem miért nem keltettél fel?
Marci:Azért mert olyan szépen aludtál,hogy nem akartalak felkelteni.
Én:Ja értem,de most légyszi menj ki mert öltözni szeretnék.
Kb 11 órára sikerült elkészülnöm. Mai outfittem:Miután kész lettem lementem a konyhába és ,,megreggeliztünk" Marcival.
Marci:4-re legyél kész!
Én:De miért? És mit vegyek fel???
Marci:Majd meglátod,és valami csinit vegyél fel.
Leültünk tv-ni, megláttuk,hogy épp most megy a sorozatunk amiben mi is szerepelünk. Miközben néztük egy csomószor elnevettük magunkat a saját jeleneteinken is.
Marci: Szerintem menj készülni mert 3 óra 10 perc van.
Én:Oké nekiállok készülni.
Felmentem a szobába és nekiálltam ruhát válogatni. Mint mindig nehezen sikerült választanom ruhát.
De végül e egy piros csipkés ruhára esett a választásom. Ez lenne az:Egy picit sminkeltem is. Majd miután végeztem az öltözködéssel elindultam lefele a lépcsőn. Marci állt a lépcső alján.
Marci: Gyönyörű vagy!-mondta miközben majdnem elájult.
Marcin egy szaggatott farmer és egy kék pulcsiban volt,amit szeretek rajta.
Marci: Mehetünk??-kérdezte
Én: Persze!
Marci:Mi a baj???
Én: Csak hiányzik a család,meg már haza akarok menni egy kicsit.
Egész nap rossz kedvem volt,mert senki sem köszöntött meg a szülinapomon.
Marci: Látom rajtad hogy nem ez a baj!
Én: Nem hiszel nekem! Akkor megyek is haza!
Marci:De nem úgy értettem....
Sírva elindultam haza. Nagyon rosszul éreztem magam,hogy senkinek sem fontos a 16. szülinapom.Marci szemszöge:
Nagyon megbántottam Zoét, tudom,hogy sokkal érzékenyebb mint a többi lány,de én ezt szeretem benne. Elvittem volna a kedvenc helyünkre,de megharagudott rám,de most én voltam a hibás.
Én: Bejöhetek??
Zoé;Nem mert haragszom rád! Összepakolok aztán megyek haza. Köszi szépen,hogy megköszöntöttél.
Én:De miért mész haza??
Zoé: Hiányzik anya meg a család és velük is akarok lenni egy kicsit.
Nem akartam,hogy haza menjen. De amit a fejébe vesz azt megcsinálja. Kár hogy nem hittem neki,nekem is rosszul esne ha senki sem köszöntene meg.Zoé szemszöge:
Összepakoltam, majd lementem a lépcsőn ahol Marci várt,kisírt szemekkel.
Én:Mi a baj??
Marci:Csak nem szeretném hogy hazamenj! Egy meglepivel készültem neked!
Én:Nekem meglepi?? Komoly??
Marci:Miért haragszol rám??
Én:Azt hittem hogy nem bízol bennem.
Marci:Bízom benned! Na de akkor induljunk.....
YOU ARE READING
Suncity (BEFEJEZVE)
FantasyEgy lány története akiből egy színésznő lesz A színházba megtalálja élete szerelmét,Marcit Kisebb nagyobb gondok is akadnak a kapcsolatukba. Zoé legjobb barátnője Regi is megtalálja szerelmét.