15.rész

52 5 2
                                    

3 hónap múlva;
Reggel anya keltett.Ma indulok vissza Marcihoz.Jó lesz újra ,,otthon" lenni.
Anya: Jó reggelt kislányom-mondta anya
Én;Neked is jó reggelt-mondtam neki álmosan.
Anya; Ma mész vissza Marciékhoz.-mondta anya szomorúan.
Én;Tudom-mondtam neki,majd megöleltem.
Amint kiment anya nekiálltam öltözni, amint végeztem lementem reggelizni. Anya a kedvencemet csinálta. Csokis muffint amit tudok magammal vinni. A reggeli tojás rántotta volt.
Én;Melyik busszal megyek?-kerdeztem
Anya;A 10;30-sal.-mondta anya
9:50 volt. Én már bepakoltam minden cuccomat amit vinni akarok vissza.
Elköszöntem anyától,a húgomtól és apa bevitt a buszmegállóba. A busz már bent állt. Berakták a bőröndöt és felszálltam. A busz hamarosan elindult. Integettem apának és ő is nekem.  Amint felértem Pestre,Marci már hívott is hogy ők a buszmegállóba várnak. Sok minden történt velünk ebbe a 3 hónapba.
Marci: Olyan jó látni!-mondta majd megcsókolt
Én;Téged is!-mondtam neki,majd ő hirtelen felkapott.
Nóra;Annyira hiányoztál Zoé.-mondta majd szorosan megölelt.
Bepakoltunk a kocsiba majd elindultunk haza. Egy csomó mindent meséltünk egymásnak. Ábelnek új barátnője lett.

10 év múlva;
Marci;26éves
Zoé;26 éves

Reggel arra keltem hogy Marci simogatja az arcomat. Nagyon jó illatot éreztem. Marci reggelit csinált nekem.
Marci;Hogy aludt az én kis hercegnőm?-kerdezte
Én; Nagyon jól,és a baba is.-mondtam neki
Babát várok,már a hetedik hónapba vagyok.
Megreggeliztünk és utána elmentem készülődni,ugyanis ma szinhazba megyünk. Most nem mi játszunk hanem mi is kikapcsolódunk.
2 hónappal később megszületett a mi kis hercegnőnk,Gréta. Marci nagyon gondoskodó és segítő apuka. Ha éjjel felsir Gréti akkor egyből felkel. Azt nem is említettem hogy Marcival  két éve házasok vagyunk. Ábelékről nem tudunk semmit. Gondolom megvannak.
Mi már hármasban folytatjuk az életünket. A színész karriert sem hagytuk abba,azt a dolgot egy darabig el kell felejtenünk amíg Gréti ilyen pici. A család többet jelent mint bármi más. Hát ennyi az én kis történetem. Az álmaim valóra váltak,van egy rendes férjem,egy imádnivaló kislányom és nagyon jó munkatársak. Ennél szebb és jobb életem nem is lehetne. Ez a közel 11 tette az életemet gyönyörűvé.

Hát, elérkeztünk a könyvem legutolsó részéhez. Ezt nem terveztem hosszúra, remélem megértitek. A mai nap lezárom ezt a könyvet.😍  2019.05.01-jén.
Ha tetszett ⭐+🗨️.
Köszönöm hogy ennyien olvassátok és szeretitek. Légyszi írjátok le a véleményeteket a könyvről.
Hamarosan új könyvvel jelentkezem.
A címe; Minden a suliba kezdődött.
Köszönök mindent!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Suncity (BEFEJEZVE)Where stories live. Discover now