Ahojjky! Užijte si kapitolku a určitě mi zas napište jak se líbila :*
Nezapomeňte na vote..
Vendul_
Belle
Od minulé noci mi ještě nepřestalo být srdce tou neskutečnou rychlostí. Brněly mi rty, když jsem vzpomínala, jak na nich byly ty jeho. Byl to nepopsatelný pocit. Ale to nebylo jediné o čem jsem přemýšlela.
Zajímalo mě, co ho donutilo odejít s lekce a hlavně kvůli čemu měl tak špatnou náladu. Ze všeho nejvíc jsem se bála, jestli je v pořádku.
Povzdechla jsem si a olízla lžičku, kterou jsem pak namočila zpátky do hrnku s kakaem. Olízla jsem si rty a pak se napila té čokoládové dobroty. Nedělají tady kafe a já nejsem nějaký fanda pití čaje, takže kakao byla má jediná možnost.
Zase jsem se přistihla jak o něm přemýšlím. Hrál si s mou myslí a nebyl to jen on. Byly to i jeho rty. Vzpomněla jsem si jak byly přilepené na těch mých. A jeho ruce putující po mé těle, zkoumající každou část mě. To jak mi tisknul boky a tím posílal vlny vzrušení do mého těla. Nemohla jsem si pomoct a zakousla se do rtu.
Zatřásla jsem hlavou, abych vyhnala tyhle myšlenky a usadila se pohodlněji na mojí židli.
Neměla bych o něm takhle přemýšlet.
Ale když já si nemůžu pomoct...
Povzdechla jsem si a zvedla hrníček ke svým rtům a znova se napila. Zavřela jsem oči a užívala si chvilku toho příjemného ticha bez přemýšlení na ty hnědé oči.
Otevřeli se dveře a to upoutalo moji pozornost. Hbitě jsem otočila hlavou až mi málem z nosu spadly brýle. Daniel ladně zavřel dveře a hodil na mě milý úsměv. Dneska ráno se vrátil ze svého dvoudenního volna a mě se tak ulevilo, že ho mám zase zpátky.
,,Čau." řekl tiše. Šel při tom ke mě a svou rukou si projel kudrlinami.
,,Čau." zamumlala jsem a odsunula židli, který byla vedle mě, aby si na ní mohl sednout. Podívala jsem se do svého hrnečku, plného teplého kakaíčka a foukla do něj. Na povrchu se utvořili vlnky a já se musela nad vůní toho nápoje usmát.
,,Vypadáš vyčerpaně." promluvila jsem k němu a posunula si brýle. Přikývl a opřel si loket o stůl.
,,Dalo by se říct, že jsem." zamrmlal a hlavu si založil do ruk. Zamračila jsem se a celé jeho tělo najednou dopadlo únavou na stůl. Začal kňučet a mě to přišlo roztomilý.
,,Jakto?" zeptala jsem se a usrkla si z mého skoro dopitého kakaa.
Sakra, miluju to.
,,Justin zmlátil Marka." řekl v klidu, když jsem měla plnou pusu kakaa, které jsem následně vyplivla. Byla jsem strašně šokovaná.
,,CO?!" vyhrkla jsem překvapeně a Daniel se uchechtl.
,,Sakra, Belle." začal se řehtat a já protočila oči. Vzala jsem si bílý ubrousek a začala uklízet tu čokoládovou spoušť. Utřela jsem si rty a bohužel i moje tričko už mělo čoko příchuť.
Daniel pokračoval ve svém vysmívání se mi a zmlkl až po poznámkách typu ,,měla jsi se vidět." nebo ,,bylo to úžasné. Škoda, že jsem si to nenatočil."
Pokroutila jsem hlavou, ale sama jsem s musela zasmát. Bylo to trochu vtipné. Když nastalo ticho, vrátila jsem se myšlenkami k téhle nehodě co se mi stala. Bože Isabelle, ty jseš vážně idiot.
ČTEŠ
FALLEN | Justin Bieber
Fanfictionpřeloženo ,,Drž se ode mě dál, Belle..." -- Copyright © 2016-2017 SodaMahone not my story!!