1. Kapitola

11 2 0
                                    

Můj normální den vypadá tak, že se vzbudím, obléknu se, nasnídám se, vyčistím si zuby, popadnu tašku a jdu do školy. Ani dnešek nebyl výjimka. Stejný postup. Probíhalo ráno zcela běžně. Byl to můj první den na střední škole. Byla jsem holka z Orsonu v Indianě.  Bylo mi necelých 16 let.

Šla jsem do šatny, vzala jsem si první věci co jsem viděla v šatníku.

Vzala jsem si batoh a šla jsem dolů na snídani
,, to je dobře že jsi konečně zvedla zadek a šla dolů, jedeš se mnou do školy. Když už musíš být na stejný střední aspoň se chovej". Můj bratr byl hroznej kluk. Neustále se do mě navážel.

,, Aby se ti něco nestalo. Já se narozdíl od někoho umím chovat." Sedla jsem si vedle bratra protože rodiče seděli vedle sebe.

,, Jsi první den na střední tak si se mohla obléct nějak slušně"

,, Mami! Nech to bejt. Je to fuk"

,,Když myslíš. Měli by jste jít."

Zvedla jsem se, šla jsem směrem ke dveřím když v tom my pípl mobil.
Psala mi moje nejlepší kamarádka Hailey.

UŽIJ SI PRVNÍ DEN NA STŘEDNÍ LILY
Samozřejmě jsem ji odepsala. Vyšla jsem před dveře kde na mě v autě čekal Bryan (můj 18 letý bratr).

Ke škole jsme přijeli kolem 7:45. Netušila jsem v jaký třídě jsem a ten blb by mi to asi neřekl. Musela jsem si teda poradit sama.
Nakonec jsem třídu našla. Musela jsem si sednout vedle nějaký holky protože ve třídě už nebylo místo. Přišla do třídy učitelka která nás seznámila se školou. Bylo to tak na hodinu. Řekla nám že příští týden pojedeme do LA abychom se lépe poznali. Pak nás hned pustili domů. Jelikož Bryan měl ještě hodinu, jela jsem domů autobusem. Doma nikdo nebyl. Rodiče asi byli v práci.

,, Zdar holka, nechceš semnou někam zajít? Dlouho jsme neviděli"

,, Jasně jenom se převléknu do něčeho jinýho musím vypadat jako člověk". Šla jsem se nahoru převléknout abych mohla s mojí kamarádkou Carlou ven.

,, Sekne ti to Lily".

,,To tobě taky Carlo". Šly jsme se jen tak projít. To procházení nám trvalo do 6 večer. Carla mě doprovodila k domu. Když jsem vešla dovnitř seděl tam akorát Bryan a říkal že rodiče šli na večeři a přijedou kolem desáté. Tahle informace pro mě byla dost nepodstatná. Šla jsem si do pokoje sednout k televizi.

Ráno jsem opět zapsala a k tomu všemu jsem včera usla v oblečení.

,, Lily dělej je už za deset minut hodina". Bylo mi úplně fuk co Bryan říkal. Já jsem se rychle na voněla, učesala se, namalovala ani jsem se ne převlékla a šla jsem rychle k autu kde byl totálně nasranej Bryan.

Do třídy jsem přišla přesně v osm. Dneska jsme se ještě neučili.
,, Pojď si sednout sem". Ta holka vedle které jsem si sedla včera mi hlídala místo.

,, Děkuji ti. Jsem Lily."
,, Rebecca". Tak já jsem si našla kamarádku? Tak fajn.

Dneska jsme měli jenom do půl dvanáctý. Učitelka nám řekla podrobnosti o 2 týdenním pobytu v LA.

,, Dva týdny v LA? Sou padlí na hlavu?."
"Uklidni se mami. Dva týdny je v pohodě. " Táta měl stejný názor jako já. Byl jiný než máma. Dovolil mi skoro vše. Máma ne.

,, Aspoň se pozná se třídou Catherine." A je to tu zas. Rodiče se hádají kvůli mému pobytu v LA.....

ZůstaňKde žijí příběhy. Začni objevovat