3. Kapitola

12 2 0
                                    

Seděli jsme a jen tupě zírali do dálky.
Nic jsem neřekla i když jsem chtěla, protože vím jak strašně bych se strapnila.

,, Takže Orsonská střední jo?"
,,Nojo je to tak". Naštěstí řekl něco on. Ethan a Rebecca pořád nikde a mi pořád jen seděli.

Najednou cítím jeho ruku na mé. Co to má jako bejt? Nechala jsem to být.

,, Máš studenou ruku". Fakt? Tohle řekl?
Já mu jen kývla, on si sundal mikinu a dal mi ji. Ty byl můj sen, mít na sobě mikinu Graysona Dolan.

Asi po pěti minutách přišel Ethan a Rebecca s pitím v ruce. Vylezli k nám nahoru. Rebecca si sedla vedle mě a viděla Graye mikinu co mám na sobě.

,, Jeho mikina? Jako fakt?". Koukla jsem se na Rebeccu a jenom jsem se pousmála ,, Jeho bunda? Jako fakt?". Obě jsme si neměli co říkat.

Všichni jsme jen tupě zírali do dálky. Jenže asi po pěti minutách sem opět cítila Graysona ruku na mojí. Čekala jsem co z něj vypadne teď. Ale tentokrát nic. Jakoby nic.

Bylo šest když jsme došli k hotelu.

,, Dneska to bylo fajn". Ethan byl jediný kdo se odhodlal něco říct. Grayson se na mě pořád díval. Dělala jsem že to nevím ale moc dobře jsem o tom věděla.

Kluci se rozloučili a šli domů. Já a Rebecca jsme šli rychlým krokem do výtahu.

,, Sakra, já mu nevrátila tu mikinu". To byl průser. Co teď s tím

,, Třeba ti ji nechal schválně"
,, No jasně, proč by to dělal?"
,, Asi proto že se mu Libiš? Proto? Myslíš že jsem neviděla tu jeho ruku na tvojí?" Třeba má pravdu? To by byl ale problém. Já taková ošklivka a on takový playboy?

Přišli jsme na pokoj a šli si lehnout.

3. Den ráno jsme stávali zase v půl osmý. Proč? Je jedno kdy se vzbudíme ne? První co jsem udělala bylo, že jsem se koukla na mobil. Byli tam dvě zprávy od Graysona.

VČERA TO BYLO MOC FAJN.
UŽILI JSME SI TO S VÁMI. CHCEME VÁS VIDĚT.
,,Píše mi Grayson že nás chtějí vidět". Rebecca se usmála a jen kývla.

V devět hodin jsme se šli s učitelkami projít po okolí. Popisovala nám různé budovy. Nás to absolutně nezajímalo. Opět.

Do hotelu jsme se vrátili kolem druhý hodiny. Já a Rebecca jsme nevěděli co máme dělat, tak jsme si vzali knížky, plavky a šli jsme k vodě.

Bylo tam nádherně. Koukali jsme po klucích. Hlavně že jsme si vzali ty knihy. Najednou z vody vylejzali dva neskutečně sexy kluci. Nejhorší bylo že to byli Ethan a Grayson. Rychle jsme si dali knihu před obličej.

,, Myslíš že nás viděli?"
Nevím Rebecco ale myslím že ne"

,, Ahoj holky". Sakra. Vyděli nás. Ethan nás pozdravil a hned po něm i Grayson. To byla katastrofa. Ne že jsme je nechtěli vidět to ne ale nechtěli jsme aby nás viděli v plavkách.

,, Co tu děláte?"
,, Koukáme na kluky". To sem neřekla že ne. Grayson se nás zeptá a já řeknu takovou debilitu?

Ethan si sedl k nám na deku na které jsme seděli. ,, Byli jste ve vodě? Je skvělá pojďte". Rebecca se zvedla a šla ke Graysonovi. Viděla jsme jenom jak si kluky fotí všechny ty fanynky a schválně chodí okolo nich.
Rebecca a kluci na mě koukali.

,, Ne to je dobrý já počkám tady". Ale nepočkala.
,, Tak to ne" Grayson mě chytl do náruče a šel směrem voda. Nějak jsem se nekroutila jenom jsem otočila hlavu směrem k vodě abych se nekoukala na Graysona jak se uculuje.

Voda byla neskutečně studená. Teda aspoň na můj vkus. Rebecca na mě mrkla na důkaz že všechno je fajn. Mě to ale moc fajn nepřišlo. Grayson mě pořád držel. Chtěla jsem ale zároveň jsem nechtěla aby mě pustil.

,,Já tě pustím jo?". Ale no taak!! Šli jsme hlouběji do vody a čekali na vlny.

Ethan a Rebecca šli ještě dál já a Grayson jsme zůstali víc k břehu.

,,Ty plavky ti sluší. Dneska ti to sluší od zhora dolů"
,,Oj, děkuji"

Rebecca se vrátila k nám a obě jsme chtěli jít z vody ven ale Grayson mě chytl za ruku.
,, Pojď někam večer. Jen mi dva"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 09, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ZůstaňKde žijí příběhy. Začni objevovat