Prológus

9 1 0
                                    

Arra ébredek, hogy a fejem hasogat, a nap simogató fénye irritálja szememet és muszáj becsuknom. Nagy sóhajjal fordulok a jobb oldalamra, hogy még tudjak egy picit pihenni. Fejembe nyilalló fájdalom azonban arra késztet, hogy felkeljek. Lerúgom magamról a takarót, legurulva az ágyról, lassan álló helyzetbe kényszerítem magam. Konyha felé veszem az irányt, oda vezető utam egy kész akadály pálya. Ruhák és italos dobozok vannak szét dobálva. Mikor belerúgok egybe nem a lábamat fájlalom, a fejembe nyilalló fájdalom ami most számomra elviselhetetlen. Kávégéphez csoszogok és berakva egy kapszulát várom, hogy lefolyjon a reggelim. Egy bögréét nyúlok, közben pedig kipattintok egy gyógyszert is. Egy vékony, most nagyon irritáló sípoló hang adja tudtomra, hogy kész a feketém amit villámgyorsan becukrozok és egy kis tejszín is löttyintek hozzá. Fájdalomcsillapítómmal együtt gyorsan le is küldöm. Picit megtornáztatom nyakamat és vállaimat, nem viszem túlzásban, mert minden egyes mozdulattól úgy érzem szétdurran fejem. Egy ásóval csapnának le az is jobb lenne. Levetem magamat nappaliban lévő kanapéra. Előre hajolok de így sem jobb. Egyszerűen csak megpróbálok mozdulatlan maradni. Végül egy óra múlva kezd hatni a gyógyszer. Úgy éreztem meghalok. Ilyenkor úgy érzem magam mint aki ujjá született. Vagy a legjobb hasonlatom erre mikor nagyon pisilni kell és végre sikerül elmenni, az megkönnyebbülés. Valami ilyesmit érzek most. Kanapéról fáradtan kelek fel, ez a  fejfájás leszívta a maradék erőmet is. Fürdőszobába megyek hogy felfrissítsem magam. Nagy szemekkel nézem a kádban fekvő barátnőmet. Közelebb lépek, meglököm, mire ő felnyög. Rám néz, úgy látom világáról sem tud. Szemfestéke teljesen elvan mosódva és a tegnapi pizza maradványa ott virít a felsőjén. Sóhajtva egyet a tükör elé lépek, én sem vagyok jobb állapotba mint ő.  Szemeim fel vannak püffedve és a szemfestékem nekem is elmosódott, rúzsomról ne is beszéljünk. Miközben próbálom magam rendbe szedni, addig barátnőm, Tina, kimászik a kádból.

- Te behugyáltál? – förmedek rá. Eddig nem éreztem a szagot de most, hogy megmoccant, a hányadék és a pisa szaga keveredik a levegőben. Számhoz kapok, hogy vissza fogjam az öklendezést.

Barátnőm nem törődve velem levetkőzik és visszaáll, hogy lezuhanyozhasson. Míg ő kómásan a zuhany alatt áll, addig az általa szét dobált ruhákat berakom a mosógépbe az enyémmel együtt, amitől időközben megszabadultam hisz azok is rettentő büdösek. Hasamba közbe belecsikar a fájdalom és muszáj a wc-t elfoglalnom. Tina lemondóan rám tekint de ereje nincs hogy szóljon. Mivel kis házunk van így a wc és fürdő egy helyiségben van. Miután ő végez a tusolással én veszem át a helyét, hogy lemossam magamról a tegnap este mocskát.

Tiszta ruhába bújva úgy érzem magam mint aki fellegekben jár. Tina konyhában falatozik, mellé ülök, hogy én is egyek valamit. Csendben vagyunk, egyikünk sem szólal meg. Telefonom csörren meg, ismeretlen szám. Tinával összenézünk és fogadom a hívást. Édes, kéjes hangon beszélek melyből egy csepp fáradtság sem érződik ki. Ahogy lerakom a telefont ismét csend telepszik a kicsi házra. Müzlik roppanása tölti be a helyiséget.

Pár óra múlva ismét az ágyban fekszem miután kiteregetem és valamennyire összepakoltam. Tina természetesen hamarabb visszavonulást fújt, kettőnk közül én vagyok az aki jobban törődik a házzal és a renddel. Erőlködök, legalább ez legyen valamennyire rendezett az életemben. Hamar elnyom az álom. Álmomban egy boldog, ártatlan lányt látok. Mosolya jéghegyeket tudna olvasztani a szívekben. Aztán rájövök ez a lány én vagyok, az aki egykoron voltam. Álmomban szaladok valaki után,  kezemet nyújtom felé de nem érem el. Szemeimet lassan nyitom ki, szemem nedves, sírhattam. Felülök és hajamat fülem mögé söpröm. Kezembe temetem az arcom és pár könnycseppet még elmorzsolok a régi önmagamért majd felkelek. Tina kanapén ül és körmét festi sötét pirosra. Egy pillanatig elidőz rajtam majd visszatér a körméhez. Ő már teljes szettben van én meg még sehogy nem állok. Ismét egy húzós estének nézünk elébe. Ruhatáramat nézegetem mit kellene felhúznom, minél kevesebb annál jobb alapon, egy kis miniruhát húzok fel aminek a hátulja teljesen nyitott de elöl nyakamig zárt. Ez megmutatja jó fenekemet, selymes bőrömet és a kerek melleimre is felhívja a figyelmet ami alkatomhoz képes elég nagynak számít. Hajammal nem sokat bajlódok kócosan szexire hagyom, körmömről picit pattogzik le körömlakk de úgy vagyok vele még jó ez így. Tükörben nézegetem magam mikor Tina megjelenik és rácsap egyet a fenekemre.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 14, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Always on my mind, Forever in my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora