Kenshirou pov.
Sa creada ea ca va putea iesi. Stiu exact cu a evadat din celelalte inchisori. Stiu ca are puteri. Nu ma va pacali chair daca poate controla apa.
Mira pov.
Nu stiu daca stie ce puteri am. Poate era scris pe foaie.Dar cert e ca nu stie de puterea de a controla sangele. Exista doar 2 persoane care mai sunt in viata si stiu de asta iar una dintre acele persoane sunt eu. Luna e pe cer. Cred ca e timpul sa imi incep planul.
M: Adio Kenshirou! Ne mai vedem.
K: Ce tot spui acolo stiu ca nu ai disparut. Esti tot acolo doar ai facut cumva sa fi invizibila temporal.
M: Oo deci stiai de asta.
Kenshirou pov.
K: Desigur, doar nu credeai ca nu sunt infoarmat.
M: Ooo bine. AU.
K:Ce sa intamplat.
M:Ma doare rau.
Intru in celula sa vad ce are. Cand dintro data vad ca se ridica si cu un bici facut din apa vrea sa ma atace. Prind biciul si dupaia il scot pe al meu si o leg.
M: Au asta chiar doare.
Mira pov.
Frate chiar dore. Totusi nu mai va putea sa faca nimic. Tocmai iese luna dintre nori deci nu mai are ce face. E luna plina iar puterile mele sunt la maximum, imi va fi usor chiar si sa ii controlez sangele acum.
M: In acest moment tu tocmai ai pierdut.
K: Ce tot spui acolo?
In acel moment ii controlez sangele il fac sa imi dea drumul si sa se lege singur. Dupa asta fug pana ies din bloc.
Ma asej pe jos turceste si il astept pe Kenshirou. Sigur va veni pana la urma nu de geaba e catelusul directoarei
Kenshirou pov.
Ce tocmai sa intamplat? Cum a facut asta?
Ma dezleg repege si merg dupa ea. O gasesc stand turceste in afara blocului.
M: Ai ajuns in sfarsit catelusi!
K: Catelus?
M: Da catelusi. Nu esti tu catelul directoarei? Oricum hai inapoi, deja imi e somn, vreau sa ma culc. Apropo maine ai nitica treaba, pana la urma ai pierdut pariul.
Stai ce l-am pierdut. Nu imi vine sa cred.
O duc in celula o incui si dupa aceea ma duc sa ma culc fiindca e deja 2 dimineata. Presimt ca maine va fi o zi lunga si ar trebui sa fiu odihnit. Pana la urma maine trebuie sa il fuc pe Musahi in blocul 13 in sala de jocuri a detinutului 11. Si sa vad si ce fac cu 02. O sa mor maine. Daca mai afla si Hajime despre asta sunt mort. Pana la urma ii va spune directoarei doar e iubita lui. Sunt mort.
Mai bine as dormi putin.
CITEȘTI
Nanbaka
ActionIdeea am luat-o de la un Rp. Sper sa va placa. Daca nu ati vazut animeul e posibil sa nu intelegeti unele chesti.