ŞİMDİ OKUDUĞUN Tanıtım Atölyesi Designer Non-Fiction Bu kitapta istek alınmamaktadır kafama göre takılıp istediğim yazarlara kapak yapıyorum ve yaptığım kapakları paylaşıyorum. Yayımlanma Tarihi-->10.12. 2018 © #book #cover #cs6 #edit #kapakyapım #kitap #kitapkapakları #kitapkapağı #kurguolmayan #medya #photoshop #png #psd #resim #tanıtımatölyesi #tasarım #video #youtube Medya Çalışmaları 108 11 8 Elvis_ce tarafından Elvis_ce tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Bir kaç medya çalışması paylaşayım şuraya. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°• Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.