uyku!

221 25 14
                                    

"-Ohaa! Asıl bombalar sendeymiş" diye tekrar baş ağrıtma girişimlerine başladı.

"-Uyumak istiyorum"

"-Çocuğun tipi nasıldı?  Yakışıklı mıydı?  Yada geç onu kankaları falan? O değilde bence hoşlandı senden! Baksana telefon numaranı da istemiş. Kesin arayacak! Sahi nerede telefonun?"

Galiba sonuncu sorusuydu bu. Bir insan için susmak bu kadar zor olmamalı!

"-Kapalı"

"-Aç o zaman! Ya aramışsa? Eğer aramışsa yanlış numara vermişsindir diye bir daha aramaz bak!"

"-Susacak mısın?"

"-Hayatını, geleceğini, hatta belkide ilerki enişte adayımla işleri kolaylaştırmak için çabalıyorum!"

"-Ne eniştesi ya? Yardım istedi ve yardım ettim"

"-Numaranı istedi ve verdin!

"-Benimde işim düşebilir diye"

"-Ne işin düşebilir Allah aşkına!"

"-Belli olmaz!"

"-Yarın kafeye gidelim mi beraber ?"

"-Neden?"

"-Belki o da orada olur!"

"-Saçmalama!"

"-Ya asıl sen saçmalama! Belki etkilendi senden? Hoşlandı belki?  Her şeyin başlangıcı o kafe! Hem gitsek bir şey kaybetmeyiz."

"-Neyin başlangıcı?  Ve inan çok şey kaybederiz!"

"-Çok şey?"

"-Zaman" dedim yapmacık gülümsememle.

"-Yine triplere girme! Burada meyveleri David Beckham ve oğulları gibi  olacak büyük bi aşkın filizlenmesi için harcadığım eforu Sabri top çalımlamak için yapmaz!"

"-BÜYÜK AŞK !"

Biraz daha konuşmaya devam ederse fazla hayal kurmaktan tüm devreleri yanabilir

"-Neden olmasın?"

"-Tamam kabul ama sırf biraz uyumak ve senden kurtulmak için!"

"-Buda bir ilerleme!"

Nasıl yaptığımı bilmiyorum ama gözlerimi ve kaşlarımı oynatarak kapıyı işaret ettim. Çok etkili baktığımdan ötürü ağzını bile açmadan çıktı odamdan. Veee nihayet uyuyabilicem

                                                                                   ***

"-Hanimiş benim uykucuum ?"

Tamam kabul ediyorum uyumayı aşırı seviyorum. Hatta bıraksalar ömrümün sonuna kadar uyuyabilirim! Beyaz atlım gelmiş olsa bile!

"-Hoooooff !!"

"-O ne biçim "off"lama bee??"

"-5 dakika daha uyumama izin ver yoksa tehlikeli şeyler yapabilirim off'laması canım"

"-O da iyiymiş. Ama acele edip bir an önce kendine gelip hazırlanırsan, daha iyi olur."

"-Ne için acele etsem iyi olurmuş?"

Malum günün malum sabahı! 5 dakikacığına rol yaptığım sahte sevgilimi tekrar görmek için uykumdan uyandırılmam kadar saçma birşey için acele etmemi söyleyen çatlak arkadaşım benim !."

"-Boş yere çabalıyorsun!"

"-Söz verdin KÜBRA!"

"-İnkar etmiyorum zaten"

"-Hadi hazırlan'"

"-Çıkarsan eğer o da olur inşallah!"

"-Sadece 10 dakika!"

Gözlerimi uzun uzun devirdim, kapının kapanış sesini duyana kadar..

Şhh Evet Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin