💲Tony jako twój mąż💲

386 22 3
                                    


💲Uwielbia kupować ci drogie prezenty, uważa że jesteś warta każdej ceny.

💲Po większości imprez jest tak pijany, że żeby uniknąć pieśni o twojej osobie wyśpiewanych stojąc na stole, musisz go siłą zaciągnąć do domu. Nie zawsze jest to łatwe :(

💲Tony uwielbia się przed Tobą popisywać, kilka takich podpisów skończyła się połamanymi kończynami. Jednak wtedy wykorzystuje każdą okazję abyś przy nim była i mówi ,,że jeśli pocałujesz to będzie boleć mniej".

💲Męskie przeziębienie to u niego istny koszmar, nikt w jego najbliższym otoczeniu nie ma życia...

💲Często się z Tobą droczy zabierając ci różne rzeczy, wtedy się śmieje i mówi że odda dopiero za buziaka.

💲Lubicie jeść sobie razem pizzę wieczorami ;)

💲Uwielbia całować twoje nogi, uważa że są bardzo zgrabne i delikatne.

💲Gdy widzi że siedzisz sobie na kanapie i oglądasz telewizję to jak najciszej podchodzi do Ciebie i bawi się twoimi włosami.

💲Zawsze chodzi z jedną ręką od zbroi. Tak na wszelki wypadek jakby jakiemuś chłopakowi zachciało się z Tobą flirtować.

💲Lubi jeździć z tobą windą. (Nie pytajcie dlaczego 😏)

💲Gdy widzi ciebie w sukience to wszystkie jego zmysły na raz szaleją.

💲Nie da się z nim oglądać filmów romantycznych bo od razu zasypia.

💲Śrubokręty w pokoju, śrubokręty w łazience... No poprostu śrubokręty WSZĘDZIE!

💲Mówi na ciebie maleństwo.

💲Co roku lecicie na wakacje w inne miejsce, chcecie zwiedzić cały świat.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dziękuję wam bardzo za tak wiele gwiazdek i niesamowitą ilość wyświetleń! *_* To co tutaj zrobiliście jest po prostu niesamowite! Dziękuję wam Bardzo

Oraz jeśli ktoś z was interesuje się tematyką anime to zapraszam na mój profil, jest tam książka z shipami, gdzie każdy może zamówić swój

Także do następnego!❤

🌍PREFERENCJE MARVELA🌍Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz