"Evet yine bu hanım kızımız.Kızım senin her gece karakolda ne işin var?"
"Eğer dosyamı okursanız anlarsınız."
"Okuyalım o zaman-"
Dedikten sonra suçluların dosyalarının olduğu çekmeceyi karıştırmaya başladı.
Ve kısa süre sonra buldu.
Benim dosyamı(!)
"-adı young Mina. Suçları:bağımlılık,uyuşturucu alım-satım,darp,silah taşıma,adam dövme ve yaralama..."
Gülümsedi.
"...yani seni hapse atmam için birkaç neden..."
Derin bir nefes aldı.
"Evet devam edelim.bilmem ne bilmem ne ve bu suçların hepsinden abisi young jisung sayesinde kurtulmuştur."
Okumayı bitirdiğinde o hüzünlenirken ben neşeleniyordum.Ama şuan kesinlikle biraz uyuşturucuya ihtiyacım vardı.
Veya sigara.
Yada alkol.
Veya hepsi(!)
İhtiyacım var...
➖➖➖➖➖➖➖
Polis denen şahıs beni saldığında koşar adım 2.evime gittim.
Bar'a...
Saatlerce şarkı söyledik,içki içtik,dans ettik.Ve sonunda en sevdiğime sıra geldi.
Uyuşturucularıma...
"Yah Mina! En ağır alkoller ile karıştırıp içmeye ne dersin?"
"Woah kang dae çok akıllısın! Diğerlerini çağır da topluca yapalım"
"Tamam ben çağırırken sen de hazırla"
" tamam daaaa young-soo'yu arama işi vardı"
"Ne işi?"
"Bilmem ama tahminim var"
Dememle ikimiz da kahkaha attık
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Lanet olası alarm'ın sesi ile uyandım.şapkam yüzümdeydi ve yerde yatıyordum.Telefonumu aldığımda saatin 07:39 olduğunu gördüm.
Ve geç kaldığımı anladım.
Hızlıca yerden kalktım ve koşar adım eve gittim
Okulum ne şans ki(!)serbestti.ben de birkaç parça şey giydim.(Giydikleri)
Abim dikkat çekmemem için dövmelerimi kapatan birşeyler giymemi tembihleyip duruyordu.Ve her seferinde umursamıyordum.Hani zaten çok da açık giyinmiyorum ki neyin tantanası bu?(!)
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Sınıfa girdiğimde tüm gözler üzerimdeydi.
Çünkü sınıfa girmedim.
Bildiğin daldım.
Okulumuzun minik sürtüğü bana yaklaşırken ben de kıyafetlerini inceliyordum.
Kırmızı ve neredeyse tüm düğmeleri açık gömlek,1-2cm boyundaki siyah dar deri eteği ve neredeyse siyah olacak rujunu gözüme soka soka dibime girdi.
Evet 10 bölümlük nutuk başlasın.
Sarı rengi'nin ayrı bir tonu olan dişlerini de gözüme sıka soka konuşmaya- ay pardon bağırmaya başladı.
"NERDESİN SEN BU KAÇINCI OLDU MİNA?!ARTIK YETER MÜDÜRÜN YA-"
Cümlesini tamamlayamadı çünkü ağızının kokusu ile şiddetlenen mide bulantım cümlesini bölmüştü.
Minik sürtüğün üzerine kusmuştum.
Pişman mıydım?
Belk-
Hayır.Asla değildim.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Evet ilk kitap ilk bölüm bol bol heyecan.
Acaba karakterimiz taehyung ile ne zaman karşılaşacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➖Dependent▪️KTH➖
Teen FictionBir bağımlı olarak hemşiresine aşık olan bir kız...Karşılık alma olasılığı ne kadar olabilir ki? Yada hayat ona ilk kez gülümseyebilir mi? Mutlu olabilir mi? Ve en önemlisi, Gerçeklere karşı dayanıklı kalabilir mi?