Okuldan atılmak mı?HARİKA!

36 5 0
                                    

"Üzgünüm ama young Mina,35 disiplin cezası,56 sözleşme ve daha fazlası sebebi ile okulumuz daha dayanamıyor.Bu yüzden kaydını alma zorunluluğundayım.Şimdi sınıfa çıkıp eşyalarını al ve tekrar yanıma gel.Birkaç işlem halletmeliyiz."
"Peki müdür bey"
"Çıkabilirsin."
Tamam anlamında başımı salladım ve yalancı bir gülümseme ile müdürün odasından çıktım.
Abimi aramalıyım.
Bu cidden fazla Harika bir haber çünkü!
Artık çetemin yanına gidebilirim o yüzden yani
"Alo"
"Yine ne halt yedin Mina "
"Okuldan atıldım birşey yok ya"
"Aferin gerizekalı!bekle geliyorum"
"Hayır!bana yardım etme.Kaydımı alsınlar daaa..."
"Evet şartın ne?"
"Arkadaşlarımın olduğu okula gitmek istiyorum"
"Zaten niyetin neydi ki?!"
"Buydu"
"Tanrım lütfen bana sabır ver! İyi kapat ben yaparım"
"Ay canım abim çoook te-"
Suratıma kapadı.
Bu abimin telefonda 'yılışıklığı kes' diyişiydi.
Zaten iyiki de böyle yapıyordu.
Sevmiyorum yılışıklığı
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
"SEN DALGA MI GEÇİYORSUN?!"
"KES SESİNİ MİNA!HER İSTEDİĞİNİ YAPTIM AMA BENİM DE ŞARTLARIM VAR!"
"YAAA NEYMİŞ?!"
derin bir nefes verdi.
"Artık normal olmalısın Mina.Bak yıllardır bağımlısın,çok suç işledin,kaç okul değiştirdin....."
Derin bir nefes aldı.
"Ama eski Mina olmalısın.Neşeli,sevecen,dürüst ve masum Mina'yı özledim.Seni anlamaya çalışıyorum annemiz öldü,ikimiz de çöktük.Babamız kumar borçlarına kurban gitti,daha diğerine alışamadan 2. Kez çöktük.Ama bak ben dayandım.Sen denemedin bile.Ama ben eski seni özledim.Lütfen bir kez olsun beni dinle....."
Benden onay beklercesine bana baktı.
Haklıydı.O dayanmıştı ama ben hiç denememiştim.Kendimi karanlığa alıştırmıştım ve zaman geçtikçe karanlığın ta kendisi olmuştum.
Denemeliydim.
Abim için.
Ve kendim için.
"Abi....ka-kabul edi-ediyorum."
Birden 32 diş gülümsedi.
"İşte benim kardeşim.....Birazdan hemşiren gelir.o sana detayları anlatır.Benim işim var gidiyorum"
Dediği gibi ceketini alıp çıktı.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
"Merhaba bayan young.Ben sizin özle hemşireniz Kim Taehyung.Tedaviniz boyunca sizinle kalacağım ve size günde 3 kez iğne yapacağım.Dosyanızdan gördüğüm kadarıyla maalesef uyuşturucunun çoğu türüne bağımlısınız.Bundan dolayı da haftanın belirli bir gününde 4 kez iğne vurulacaksınız.Edinmek istediğiniz başka bir bilgi var mı?"
"Hayır yok da...konuşmaların fazla resmî.Adımla hitap et lütfen.Arkadaşın gibi davran."
"Ama bayan you-"
"Taehyung lütfen."
"Peki Mina."

Evet karakterlerimiz tanıştı.
WUHUUUUUUU!!!!!!
devamında ne olacak acaba????
(Yazar bile cidden bilmiyor sakin linç atmayın xöclöcpcmxlxöşxöx)
(Kesinlikle komik değildi.)
Byeeeeee
336

➖Dependent▪️KTH➖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin