In timp ce se ducea spre magazinul scolii pentru a-si cumpara o sticla de apa, Gizelle l-a vazut. Era imbracat intr-o camasa mov cu flori, cu gulerul ridicat, parfumat cu putin esenta de aroganta. S a facut ca o capsuna in obraji. A incercat sa se ascunda, sa-l evita, dar nu era populat in acel moment al zilei, asa ca Allexander a vazut-o imediat.L-a impresionat putin. Purta o fusta scurta neagra si o camasa alba. Parul il avea impletit. S-a dus la ea si a salutat-o.Gizelle era foarte rusinata si speriata, inima ii batea cu o mie de batai pe minut, pielea i se facuse de gaina, avand o senzatie seaca in gat.Si-a ridicat privirea usor, usor si l-a salutat inapoi, impresionata fiind de gestul primit.
Urmatoarele doua ore s-a gandit numai la el. La zambetul cu care s-a uitat la ea. La reactia si toate emotiile resimtite cand l-a vazut si cu ajutorul celei mai bune prietene ale sale, Jhoana, Gizelle si-a dat seama ca il iubea. Era dragoste infantila, ce-i drept, dar tot dragoste era.
Urmatoarele zile Gizelle l-a cautat in toate salile de clasa dar era de negasit.Si-a petrecut pauzele in fata magazinului. Il astepta, dar cel mai important il dorea. Voia sa ii miroasa parfumul, voia sa ii simta fiecare centrimetru pe ea. Voia sa ii simta buzele catifelate. Voia sa ii atinga mainile. Voia sa ii spuna ca il iubeste, dar era prea devreme. Era visul ei, dorita ei ce o devora cu fiecare minut.
Nu trecuse mult si l-a vazut. Voia sa se duca la el si sa ii spuna tot ce simte, cum il venereaza, dar nu era singur. Era inconjurat de anturajul sau. Anturaj ce nu o agreea pe Gizelle, lucru ce ii facea scopul Gizellei si mai greu de atins, insa ea inca continua si incerca.
Prietenele Gizellei nu-l agreeau pe Allexander. Erau cu totul si cu totul impotriva lui. Stiau ca era un casanova fara limite si ca in orice moment putea sa vina la ea si sa ii franga inima, dar ea nu isi dadea seama.Dragostea o facea oarba. O facea slaba. O facea vulnerabila, lucruri cu totul si cu totul noi pentru Gizelle.
Din nefericire pentru biata Gizelle, Allexander chiar nu avea limite. Tot ce voia era sa se comporte diferit fata de prietenii sai pentru a-si impresiona anturajul. Comportamentul lui o facea si mai vulnerabila. In fiecare zi o saluta, in fiecare zi ii zambea, in fiecare zi o facea sa creada intr-o posibila flacara. Nu realiza ca o facea sa isi doreasca mai mult si mai mult, ca o facea sa devina un monstru pe interior, ca o facea sa sufere, sa planga, sa iubeasca... Dar Gizelle credea ca il va schimba. Ca il va face baiat de casa, sa se uite doar sub fusta ei. Un lucru la care Allexander nu s-a gandit a fost ca ceea ce urma avea sa schimbe tot si sa o faca sa se urasca pe ea si pe el si pe toti cu care vorbea....
CITEȘTI
ingerul si diavolul
RomanceO poveste de dragoste dintre o fata ce intruchipeaza ingerul prin atitudinea ei pura si un baiat cu un suflet de diavol. Cuprinde intr-un capitol fan-fiction. In timp ce o cititi veti plange si veti rade alaturi de Allexander si Gizelle. O sa le fi...