baba?

132 1 0
                                    

küçüktüm.  10 yaşındaydım. hayattaki en değerlim babamdı. annem bana kızardı ama babam birsey demezdi. bu yüzden hep işten geldiğinde ziplardim kucağına.  gel gör ki kalmadi bu boyle. mahallede oyun oynadiktan sonra eve geldim birgun. annem agliyordu babam ise birseyler aciklamaya calisiyordu.benim geldigimi farketmemis olacaklarki kavgalarini sürdürüyorlardı. ne olup bittigini bilmiyordum ama uzuluyordum. zaten saf bir kizdim hemen aglamaya basladim. annem esyalarini topluyordu babam tekrar yerine koyuyordu. anlamiyordum. tuttu elimden annem ciktik. minibuse binip uzak bir yere buyuk bir binanin 3.katinda zile basmis ve kapinin acilmasini bekliyorduk. dedim ya safim diye birsey anlamiyordum halâ. meger babamin bizden baska bir ailesi varmis. her gun kucagina zipladigim kahramanim aslinda kahraman degilmiski.. ah ne buyuk hayal kırıklığı.  kavga gürültü derken bitti hersey derken sirf ben varim diye bitmedi bu iliski. ama annem oturdu birgün anlatti herseyi. insan babasindan nefret eder mi? insan 7 yildir babasina hic mi sarilmaz? sarilmadim. babaaam demeyeli bile uzun zaman oluyor. sonra ben büyüdüm.  hep arkadaslarimin babasiyla olan iliskisine imrendim. bazen gizlice agladim. benim babam neden boyle degil dedim. benim babam bana neden aşkım kızım demiyor diye az düşünmedim.  bir sonuca varamadim. en yakin arkadaslarimin babasini baba bildim. Çünkü onlar beni gerçekten seviyorlardi yada aciyorlardi bilemedim simdi. ama insan uzuluyor be. Odamin soguk kosesine gecip titreye titreye kavgalarini dinledigim cok oldu. ben o zamana kadar cevremdeki erkekleri bilmezdim. sonra babam öldü ya bende. iste sonra basladi hikayem. baba sevgisi aradim her gözde. ayni babama benzeyen insanlarla karşılaştım bir bir nefret ettim hepsinden. beni gercek bir baba gibi sevecek birini aradim. yoktu yoktu. hepsi babama benziyordu baba olamayan babama.. daha cok kiziyordum hayata. niye boyle diyordum surekli neden ben neden diye. ama milyonlarca neden ben diyen insanlar arasinda oldugumun farkinda degildim. cok sonra anliyor insan. anliyorda yoruluyor be tükeniyor. soylesene baba neden böyle?  neden boylesin? git baba git mezarina bir toprakta ben attim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

küçüktümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin