four capitol

207 12 2
                                    

„Co to děláš? Ještě si ublížíš."
„Nech mě Danieli. Říkala jsem ti ať se ode mně držíš dál."
„Promiň, ale tobě nejde odolat." a úchylně se na mě usmál.
„Ti dám, že to nejde." a vrazila jsem mu takovou facku, že spadl na zem a tekla mu krev. Se mnou si nikdo nebude začínat. Nechala jsem ho tam a odešla za Clintem. Clinta jsem potkala ve zbrojnici. Bral si svůj luk.
„Clinte? Mám otázku."
„Ano jen povídej, ale moc času nemám."
„Kam jdeš a co je ten tesserakt?
„To jsou dvě otázky."
„Řekla jsem to najednou to znamená, že je to jedna otázka. Odpověz!"
„Tak dobře. Jedu na základnu a ten tesserakt mám hlídat a je to vesmírná kostka. Nevíme co dokáže. Doktor Selvig pracuje na jejím výzkumu. Víc říct nemůžu."
„Tak dík aspoň za tohle. Jsem ráda, že mě to nebude trápit."
„Já bych ti to řekl, ale pravidla jsou pravidla. Už musím. Pak ti ještě něco řeknu, jen možná."
„Dobře, tak ahoj a nezabij se. S kým bych pak si dávala soutěže o jídlo?"
„S Natashou?"
„Ta by mě zabila."
„Jop. To si myslím taky." jen co to do řekl jsme se začali smát. Pak jsem mu uhla a on odešel. Jsem ráda, že mi to řekl. Pak jsem se procházela po helicarrieru plná všemožnými myšlenkami na tesserakt. Něco mě k němu přitahovalo. A to hodně. Najednou do mě někdo narazil.
„Ty idiote koukej na cestu!"
„Kate sorry já nechtěla." ten hlas znám. Podívala jsem se a uviděla Kiaru.
„Promiň Kir já tě neviděla. Kam běžíš?"
„Za Furym."
„Proč?"
„Kate teď ti nemohu nic říct. Ale brzo se to dozvíš."
„Dobře. Tak ahoj."
„Papa." a odešla. Proč mi všichni něco tají. Už to nesnesu. Buď si to nechám zatím pro sebe nebo půjdu za Kokosákem. Asi si to nechám pro sebe. Bude to tak lepší. Šla jsem chodbou a byla ve svých myšlenkách, když v tom najednou do mě někdo vrazil.
,,Ty debile co děláš!!!!"
,,Sorry babe!"
Poznala jsem jeho hlas. Hlas nejvyššího z nejvyšších debilů ve vesmíru. Eaten Greys.
,,Eatne?! Co tu u všech debilů a pitomců děláš?!! Máš být ve vězení!!!!"
,,Jenže mě propustili. Alee nikdo neví, že tu jsem, takže jestli něco někomu řekneš tak tě zabiju! Jasné!!"
,,Ne."
,,Jak jako ne! Ty mě budeš poslouchat!!"
,,Hm. Ne. Nebudu." zachovála jsem klid. Díval se na mě jako na zrůdu. Což jsem taky byla, ale nikdo to nevěděl. Jen co po mě křičel jsem zmáčkla "nenápadně" tlačítko nouze a on si toho ani nevšiml. Debil. Jak říkám. Zachvíli přišla ostraha. Sebrala ho. Začal se na mě dívat jak na kořist, ale já jsem byla moc ráda, že ho dají někam jinam. Pak jsem se otočila na šla na můstek. Cestou jsem furt zdravila lidi, lidi a samé lidi. Začínalo mi z toho hrabat. Jakmile jsem došla na můstek stála jsem jak solný sloup. Hádejte koho jsem uviděla jako prvního. Nevíte. Ano je to samotný Anthony Edward Stark. Můj "otec", který se o mě nestaral. Dívali jsme si do očí. Vypadali jsme jak nějací psi, kteří bojují o potravu. Teda prý to tak vypadalo.
,,Co tu dělá ona?! Nemá tu co pohledávat!" vyprskl Tony.
,,Jaká ona?! Já jsem velmi důležitá osoba tady tak mě nenazývej 'ona'!!"
,,Ale prosim tě. Nikdo tu není tak důležitý jako já." jeho ego tu ještě chybělo.
,,Jdi si se svým egem do sasanek! Kdo se tady na mě vykašlal když jsem byla malá? No kdo?! Ty!! Tak radši zklapni nebo se fakt neznám!!!!!!" a to už radši držel hubu. Všichni na nás tak divně koukali. Nelíbilo se mi to.
,,Kate hlavně klid." ozval se Bruce.
,,To nejde Bruci když ju tenhle ťulpas." a ukázala jsem na Tonyho.
,,Všichni držte huby!" zaječel Kokos. Docela jsem se lekla, radši jsem si sedla a poslouchala. Co jiného mi zbývalo. Něco mlel o nějakém bohovi a bla bla blaaaa. Vůbec jsem neposlouchala. Pak jsem si všimla, že je tu nějaký blond chlap. Fakt svalnatý. Ale přišel mi hrozně hloupý a taky že byl. Pak jsem pochytila jenom jméno toho 'zlého' boha. Loki. Krásně jméno. Ten blonďák něco řekl a Natt mu hned odpověděla. A vůbec kde se tu vzala?
,,Za dva dny zabil 80 lidí."
,,Je adoptovaný." řekl a pousmál se směrem na mě. Wtf? Proč si myslím, že mě chce sbalit? Pak jsme se všichni otočili na Kokosáka.
,,Agentko Rommanoff běztě ho vyschlenout. Ostatní tady zůstaňte!" a odešel. Natt se zvedla a šla směrem cela, ten blbej blonďák se pořád na mě usmíval. Bylo to nesnesitelné. Jo a byl tu i Captain Americanooooo. Couslon byl z něj totálně vedle. Já bych se nedivila kdyby z něj byl gay. Nic proti tomu nemám. Nevadí mi. Asi po hodině a půl se Natt vrátila totálně nasraná.
,,Natt co se stalo?" zeptala jsem se opatrně.
,,Ten kretén mě vytočí jen ho vidím! Vůbec mi nic neřekl! Žádná z mých technik nefunguje!!!" křičela na mě. Já se totálně vyděsila.
,,Nekřič na mě prosím. Já za nic nemůžu!" vykřikla jsem. Stála nasraná a zírala furt na mě. Tak jsem si taky stoupla. Civěly jsme si do očí. Přerušil to Kokosák.
,,Agentko Whitley běžte vyslechnout vězně."






























Hola mi amigos. Tak po dlouuuuhé, velmi dlouuuuuuuhé době jsem tu zase s new capitol. Jak si myslíte, že dopadne výslech Kate a Lokiho? A proč Fury chtěl zrovna Kate k Avengers?
Coming soon capitol

 Dračí AvengerKde žijí příběhy. Začni objevovat