John znalazł stertę gazet z 15 lat, przejrzał je szybko. znalazł około 50 gazet, nie dało to większego rezultatu ponieważ po dokładniejszym przejrzeniu gazet nie znalazł nic o Gomezie. Była już 21.50 czas bardzo szybko zleciał gdy szukał tych gazet, nie uznał ich jednak za martwy trop. Przypomniał sobie że jego dobry znajomy prowadził archiwa gazet i tygodników od dobrych 20 lat. Było za późno, pojedzie wczesnym ranem.
Noc była trudna, nie spał do 2 w nocy a obudził się o 6. Nie mógł dalej spać więc ubrał się i wsiadł w swojego czarnego eleganckiego auta i pojechał.
Jechał pół godziny przez miasto mijał sporą fabrykę "Gomez Corporation". Gdy zapukał do drzwi otworzył zaspany pan. Wyglądał na ok. 65 latka , miał okrągłe okulary.
-Co si.... O pan Reid (zieeew) w czym mogę pomóc? - Odpowiedział ziewając
-Muszę jak najszybciej odwiedzić archiwa wie pan sprawa nie cierpiąca zwłoki. Kiedy ją pan otwiera ?
-Ale jak dzisiaj niedziela ? To nie otwieram.-Odpowiedział stanowczo.
-A może chociaż da pan klucz?- spytał prawie błagalnie John.-Przeczytam co moje i oddam klucz.
-No niech ci będzie, czego to się nie robi dla stałych klientów.
John trochę się zdziwił usłyszawszy ostatnie zdanie. Przecież był u niego parę razy w życiu. Nie przejmował się tym za bardzo ponieważ myślał ciągle o czymś innym, o ręce. Pojechał czym prędzej do archiwum, bał się jednak że nic nie znajdzie. Gdy dojechał do archiwum i otworzył drzwi było jeszcze kompletnie ciemno.
Zapalił światło i zaczął szukać. Archiwum wyglądało jak biblioteka ale zamiast półek z książkami były tu metalowe zimnie szafki z przypisami lub Literką. Na początku szukał pod literą G-jak Gomez. Potem szukał w czasopismach ponumerowanych po dacie, przechodził palcem po datach czytając pod nosem.1907, 1906, 1905 może tutaj i przeszukiwał czasopisma po nagłówkach: Pożar w Fabryce Gomez Corporation. Wyjął ją i rzucił na ziemię. Nic więcej już tu nie znalazł. W następnej półce z numerem 1904 znalazł gazetę zatytułowaną "Śmierć Aleksandra Gomeza " w następnej (1903) Dziecko demon narodzone w szpitalu Groove street".
CZYTASZ
Pan Gomez
Horror45 letni detwktyw który zakończył kariere z powodu poważnej kontuzji nogi John Reid zauważa dziwne zachowania swojego sąsiada Pana Gomeza. Wraz z swoim kamerdynerem Karlem spróbuj rozwiązać tą podchwytliwą enigmę