typical

59 15 2
                                    

aina;

"ko apahal" "gila ke" "amy replay" "malia sampah"

malia;

"mukut" "jijijijik" "aku tak comel kan sebab aku lawa" "aku comel dan lawa kan" "AKU ADA BF DO" "quote of the day: malia terlalu comel"

amy;

"replay" "AHAHA" "wEH" "😹" "kak amy--" "pERGH" "malia ngan min tu gay"

nekmoon;

"ye kakak-kakak iparku" "ABANG FARMASI NI HENSEM SIA ARGHHH" "Haaaa" "palau lagi"

min;

"BENDE SIA AKU TAKDE TENET NAK DOWNLOAD" "babilah" "fakiu" "HAHAHAHAHHAHA" "saya 15 eh salah 14*"

lulu;

"BODOH AFI BODOH" "dahla malia aku dah penat dengan penipuan kau"
"oppar" "AKU TAK SUKA DIA DO"

khalish;

"oMG MY IZ*ONE" "SHUT UP ORBITS NEVERLANDS OKAY JE" "HAHAHAHHAHAHAHA BODOHLA HAHAHAHHAHAHAH" "j-jAEMIN 😭"

afi;

"lubna kata dia suka awak" "mana pkp a?" "anak dara pemalas" "meh ar" "dasar nob" "so?" "ok"

chot;

"weh HAHAHAHAHA" "HAHA mal HAHA" "apa?" "ha yeke?"

fatt;

"nak milo ais weh" "lapar la" "belanja la aku" "nanti kita berjimba ye"

peanut;

"AQ DAH PENAT DO" "DATA AQ SLOW"

ayon;

"aku comel k" "jahatnya tak kenal aku" "sedihnya soalan kau"

echa;

*join kalau orang tanya nama dia je hHAHSHSHAHAH* "mana ada aku cantik" "kecantikan aku biasa je la" "nanti aku buat tutorial tudung jerung"

wawa;

"hang ni sapa" "hampa cakap pasal sapa ni" "hahahahhahahaha" "aku on je semua senyap"

gojestriesWhere stories live. Discover now