Eu si mama mergem mereu in fiecare vara la mare.Deja au trecut 4 zile.M-am intalnit si cu doua prietene din Bucuresti asa ca timpul a trecut mai repede si m-am simtit foarte bine.
Eu stau la o pensinue diferita de a lor.Intr-o seara cand ma intorceam din discoteca ,in curtea pensiunii mele stateau la masa o gramada de baieti draguti .
Am trecut pe langa ei usor rusinata si m-am indreptat spre camera mea.Mi-a iesit in evidenta un singur baiat .Toti erau frumosi ,dar el..era genul de baiat perfect.Avea ochii albastri ca marea,era brunet,de talie mijlocie si un piept bine facut .Am observat asta deoarece era la bustul gol.Toti erau asa bine facuti.Dar era cel mai atractiv.Cel putin pentru mine.
Dar de ce sa ma gandesc eu la el?Se vede clar ca e cu vreo 3-4 ani mai mare ca mine,este prea frumos pentru o fata cum sunt eu si sigur are iubita .
M-am dus in camera mea,mi-am facut un dus si m-am mai uitat cu mami la tv pana pe la 1:00.Mi se facuse somn asa ca am adormit .
Este foarte cald in camera asa ca tinem usa de la camera deschisa.Se aud baietii cum vorbesc si glumesc dar pe mine nu ma deranjeaza.
Spre dimineata se aud niste chicoteli in jurul meu.Ma sperii si ma trezesc brusc.In camera mea erau........