-2-

190 2 2
                                    

In camera mea erau doi baieti.Era cam cinci dimineata.Mama sigur era la bucataria pensiunii si eu ramasesem singura in camera.Ma rog..acum nu mai sunt asa singura .

-Ce dracu cautati voi in camera mea??Daca nu iesiti in 2 secunde o sa tip.zic eu nervoasa

-Ohoo.Usor fetitaa.Te rog sa nu ne bati .zice unul dintre cei doi si amandoi incep sa rada

-IESITIIIII!!

Eram chiar speriata.Dar am observat ca nu vroiau sa imi faca ceva rau .Erau doar beti si probabil or fi gresit camera.

Am crezut ca nu vad bine.Unul dintre baieti era chiar baiatul cu ochii albastri.

-Aaa..daa..hehe..eu,eu,eu te stiu pe tine .zice ochisor(asa ii zic daca nu ii stiu numele)

-Nu mai spune.De unde ma sti?

-aa..ai trecut azi pe langa noi.Sau aseara nu mai stiu

Frate dar a baut ceva...dar nu imi venea sa cred ca el e in camera mea si ca eu vorbesc cu el..

-Si ce vreti de la mine?

-Nu vrem nimic.Doar ne plimbam .

-In camera mea ??

-Da.De ce ?Nu ti place?zice ochisor

-Evident nu .

-Crezi ca eu sunt prost ?zice ochisor.Am vazut cum te uiti la mine.Iti place ce vezi nu-i asa ?zice el cu un zambet pervers pe fata ,dar al naibii de frumos.

-Da.Esti minunat.Acum iesiti??

Si eu acum..par dura.Dar imi placea ca am o conversatie cu el .

-John poti iesi te rog ?zice ochisor prietenului lui.

-Ba eu ok .Da sigur.Ai grijjjja fatha ,poate ti-o trage .zice John amuzat si beat mort in acelasi timp.

Dupa ce el pleaca ochisor incuie usa.

-De ce incui usa?Tu de ce nu pleci?

-Vrei sa plec ?Nu cred .Mai bine hai sa ne cunoastem mai bine.-si ochisor se aseaza in pat destul de aproape de mine.Eu eram inghemuita intr-un colt.

-Stai linistita.Nu te musc.zice el razand

-Mai bine ai pleca .Mama se poate intoarce in orice clipa.

-Nee .Nu prea cred.Era prinsa intr-o conversatie.Parea ca o sa dureze.Cum te cheama?

-Nu vreau sa iti zic !iesi acum din camera mea ,te rog.

-Ies daca imi spui numele tau.

-Emma.

-Frumos nume.Al meu este Mark.

Eram foarte emotionata.El este asa dragut si as vrea sa am eu asa iubit sau cel putin prieten.Dar trebuia sa ii zic sa plece.Desi as fi vrut sa ramana.Stiu e ciudat pentru ca nu il cunosc.Dar pare asa ..special.

Se apropie usor de mine.Imi pune pana pe obraz.In momentul acela cand el ma atinge ii simt caldura.Avea o mana asa calda,fina,perfecta..Dar stiam ca nu e ok ce face .Asa ca i-am apucat mana dar degeaba.Avea asa multa forta..

Fetele noastre erau asa apropiate si ma holbam la buzele lui de parca as fi vrut sa le mananc.El zambea foarte pervers .Era asa sexy.

Imi dau seama ce se intampla si cand el era mai neatent m-am ridicat repede din pat si am fugit spre usa .Nu puteam sa il las sa isi bata joc de mine cum o face cu celelalte usuratice.

Degeaba am incercat eu sa "evadez" pentru ca el a venit si m-a pus cu spatele la perete.Intr-o secunda mi-a ridicat picioarele lui si eram intr-un fel in bratele lui.Picioarele mele ii strangea abdomenul.El isi lipeste buzele de ale mele si ma saruta asa..salbatic.Imi placea.Buzele lui erau asa moi,delicate,sarutul ala era prefect!Dar mi-am dat seama rapid ca greseam si am inceput sa ma impotrivesc.

Din greseala i-am intalnit ochii aia socant de albastrii si l-am rugat dinou:

-lasa-ma te rog!

Si el tot in ochii mei se uita.Ma lasa usor jos si pleaca fara sa zica nimic.

Ce dumnezeu a fost asta??Stiu ca e frumos si asa..dar s-a comportat aiurea si este prea nesimtit.Stiu ca vrea doar sa isi bata joc de mine dar eu nu o sa ii permit asta!

..

Dupa 3 ore de la acest incidend am plecat cu prietenele mele la plaja.In dreapta mea observ ca .....

Prima oaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum