Sırrımı Saklar Mısın?

480 28 26
                                    

"Kafanıza girmesi için kaç defa tekrar etmem gerek?!" Tanrım bu çocuklar beni deli edecek.Bu arada ben Seika Lisesi Öğrenci Kurulu Başkanı Ayuzawa Misaki!

"Shirokawa! Saçlar siyah olacak, küpelerde yasak!''

"Sarashina! Gömleğini ikinci düğmeye kadar ilikle ve kemerini beline bağla!"

"Kurosaki! Ayakkabılarının arkasına basma! İşte böyle görünmelisiniz"Yanıma disiplin komitesi görevlisini getirdim.Nasıl öğrenci olucaklarını öğrensinler diye."Kılığınızı düzeltip gelin!"dedim ve kapıyı yüzlerine kapadım.Disiplin komitesi görevlisiyle birlikte öğrenci kurulu odasına gittik.Masama oturdum.

"Of ya...Bu okul şapşal erkeklerle dolu.Hey, Yukimura! O görevi bitirebildin mi?"Yukimura benim başkan yardımcım.

"Başkan, bu gerçekten gerekli mi? Öğrencinin el kitabı?"

Yumruğumu masaya vurdum."Gerizekalı! Elbette gerekli! Bunu uygulamaya koymazsak erkekler yine tembelleşecek!''Zaten benim dışımda bütün kurul üyeleri erkek, Seika karma bir lise olalı yalnızca birkaç yıl oluyor.Önceden bir erkek lisesi olduğu için, erkekler hala nüfusun %80'ini oluşturuyorlar.Ve ben öğrenci kurulu başkanı olan ilk kızım.Madem ki başkanım, o halde erkeklerin her istediklerini yapmalarına müsaade etmeyeceğim! Düşününce, bu okula geldiğimden beri, tonla iğrenç şeye şahit oldum.Bütün o erkeklerin önünde, zavallı kızlar sessizce acı çekiyorlardı.Buna nasıl sessiz kalabilirdim!

Düzeni değiştirebilmek için çok çalıştım.Cidden çok çalıştım! Öğretmenlerle iyi geçinmeyi de unutmadım.Ve böylece öğretmenlerin güvenini kazanıp, bu başkanlık pozisyonunu elde ettim.

Okuldan sonra devriye geziyordum ve bir ses duydum."Hadi ama, senden bir şey istiyorum burada...Alsan ne olacak.Alt tarafı temizlik nöbeti."Yine mi aptal üçlü! Kıza süpürgeyi uzatıyordu."A-ama benim yapmam gereken bir şey var...''

"Hadi ama, sadece bugünlük." Hemen araya girdim."Kendi işinizi kendiniz yapın! Nöbetini ihmal edenler, ceza olarak bir hafta boyunca tuvaletleri temizleyecekler!"dedim.

Kız beni görünce"Başkan-"dedi ama sözünü tamamlamasına izin vermedim."Gerisini bana bırak''

"T-tamam!" dedi ve gitti.

Shirokawa"Ayuzawa Misaki, yine mi sen?"

Bunu demesi gereken benim, aptallar üçlüsü!

Shirokawa"Sen kime aptallar üçlüsü diyorsun!"

"Sizin gibi aptalları isimleriyle çağırmaya değmez.Hem ben size kılığınızı düzeltin demedim mi?Shirokawa çıkar küpelerini!"

"He,he daha sonra çıkarırım."

"Kes dalgayı!Şimdi çıkar!"

"Ahh,kes sesini!Daha sonra çıkaracağım dedim ya!"Bana yumruk atmaya çalıştı ama elini tuttum.Beni sinirlendirmişti.

"ŞİMDİ ÇIKARMANI söylüyorum!"diye bağırdım ve küpelerini kulağından çekerek aldım.

"Acıyooorr!!"

"Küpelerine el koyuyorum."

Kurosaki ve Sarashina aynı anda"Kulaklarını parçalamaya mı çalışıyorsun!"Shirokawa için ağlıyorlardı.Hepsi"Bunu ödeyeceksin!"diye bağırıp kaçtılar.Onları durdurmaya çalıştıp yapmaları gereken bir temizlik vardı ama çoktan gitmişlerdi.Arkalarından bakarken bir ses daha duydum kendi kendime başka bir sorun dedim ve bir kızı oğlanın karşısında ağlarken gördüm.Neler olduğunu öğrenmeliyim.

"Hey, ne oldu?"

"Yok birşey, bir kızı reddediyorum sadece..."

"Yine mi sen!Usui Takumi?!"Sürekli kızları ağlatan yakışıklı çocuk.Kız ağlayarak gitti.Bu çocuk kalp kırmaktan hiç vazgeçmeyecek."Sözcüklerini seçerken daha duyarlı ol diye kaç defa söyledim?Bir kez daha bir kızı ağlattığını görürsem bunu ödersin!"Onu uyardıktan sonra yoluma devam ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sırrımı Saklar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin