Kim Taehyung pov.
Baru beberapa jam,Eunji pergi..aku dah rasa tersiksa apa tah lagi,kalau Eunji tinggalkan aku selamanya?
Hati aku perit..menhan sakit. Andaikata,Eunji ditakdirkan bersama aku..kekalkanlah hubungan kami.
Tok! Tok! Tok!
Laju aku mengelap air mata yg membasahi pipiku. Lantas,memandang kearah pintu.
Jimin: eo,V,kajja makan..
Kim Taehyung: aku x lapar..
Jin: dari balik sekolah kau tak makan..
Kim Taehyung: aku tak ada selera..
Jhope: takkanlah pasal Eunji kau macam ni?
Rasa sebak mula bermain dihatiku bila orang sebut nama 'Eunji'.
Aku cuba menahan air mata dari terus gugur. Tiba-tiba, pintu bilik ku dikuak. Kelihatan lah 6 orang chingu aku.
Jeon Jungkook:*duduk depan V* hyung..Kook betul² minta maaf. Kook tak berniat pun.
Kim Taehyung: puaskan kau.. Eunji dah pergi..
Jeon Jungkook: apa maksud hyung?
Kim Taehyung: apa maksud aku? Yelah,kau tak payah nak jalankan dare bodoh kau tu..*point kat Suga*
Suga: aku pun minta maaf.. Ni sekadar dare je tak sangka pula jadi macam ni.
Jimin: tapi..kau suka Eunji ke?
Kini air mata jantan ku gugur gara-gara yeoja yg bernama 'Jung Eunji'.
Rm: Taehyung? Kau..
Kim Taehyung: ya. Aku suka Eunji tapi..disebabkan keyakinan kepada kau,Kook..aku biarkan Eunji dgn kau.
Jeon Jungkook:*terkejut* kenapa hyung tak halang je?
Kim Taehyung: Kook.. Mencintai dia..hiks..adalah perkara terindah dalam hidup aku tapi..hiks..hiks..memiliki dia mustahil dalam hidup aku.
Betul. Mencintai dia..mmng indah..
Saat..aku tepuk dahi dia..
Saat..aku panggil dia pabo..
Saat..aku first time gelak..
Saat..aku piggyback dia..
Saat.....
Aku mula jatuh cinta pada yeoja yg aku panggil pabo...
Kenapa berat sangat dugaan yg aku dapat untuk mengejar cinta dia?
Jeon Jungkook: tak nak cari dia ke? *senyum*
Kim Taehyung: kau tak marah?
Jeon Jungkook: tgk air mata hyung pun dah tahu yg hyung betul² ikhlas dgn Eunji. Kook tak sempurna untuk dia.
Kim Taehyung: tapi cinta dia sempurna dgn Kook..
Jeon Jungkook: ani. *senyum* Cinta dia tak akan sempurna..tanpa hyung. *senyum*
Betul,kata Jungkook!
Hati dia,hati aku..
Cinta dia,cinta aku..
Bersambung..
Rajin² lah vote,ya..
YOU ARE READING
It Is Secret.. [V,Eunji,Jungkook]
RomanceMengecapi kebahagiaan mmng sukar. Sesekali ia hadir dgn kesakitan juga kesengsaraan. Cinta yg selama ini Jung Eunji agungkan pada Jeon Jungkook adalah sementara. Tanpa Eunji sedari Jungkook hanya mempermainkan hati & perasaannya sahaja. Kerana cint...