Nikki
Het was een regenachtige zaterdag morgen toen ik de rol van mijn kamer om hoog deed . Ik had al veel te lang uitgeslapen vond ik dus stond ik ook maar derect op.ik leed me rustig aan en liep naar beneden de keuken in. waar mama de tafel al aan het dekken was .
Er waren maar 4 bordjes gezet . "Mama waarom staan er maar 4 borden" vroeg ik "je zus heeft al gegeten" zei ze terug .
Na het eten poetste ik mijn tanden en maakte ik me klaar om de nieuwe buren gedag te gaan zeggen . Ik had gehoord dat het een meisje was enig kind dat had mama al gezegd.
Ik sloot de deur achter mij en liep de oprit van de buren op en als ik eenmal bij de deur was mompelde ik even in mijzelf hoe ik le zou gaan voorstellen . Dan belde ik aan . "Hallo" hoorde ik door de spieker "hallo ik ben je nieuwe buurmeisje en wou me even voorstellen"zei ik . Even was het stil ik hoorde dat ze afhaakte maar een paar seconden later werd de deur open gemaakt .
YonaToen ik de deur open maakte zag ik super mooi meisje staan ze had lang bruin stijl haar en van die oceaan blauwe ogen haha en haar figuur was ook niet mis . Ze had een zwarte jeans aan me een scheur bij haar knie en een wit topje met blote schouders .
Ik moest mezelf weer even op aarde brengen .Nikki
De deur ging open en daar stond mijn toekomstig buurmeisje . Ze is best mooi haar haar was in een jongens kapsel maar best mooi en ze droeg ook best jongensachtige kleding . Ah ja ik ging me voorstellen dus zei ik maar snel mijn naam
"mijn naam is nikki" zei ik "yona" zei het meisje .
Wil je anders even binnen komen ik heb juist thee gemaakt .ik stapte naar binnen .
Ze has een mooi huis vond ik vol met mooie schilderijen van mensen allemaal portretten. Heb je die zelf gemaakt? vroeg ik aan haar . Ja zei ze ik teken heel graag . Oh dat meen je niet ik ook . Toch al een ding dat we gemeen hebben dan Lachte ze . Ze nam me mee naar haar kamer en lied me nog veel andere mooie tekeningen zien . Ik zag dat er in de hoek een statief voor te schilderen stond er was ook een schilederij op gezet maar er hing een doek over .Waarom hangd er een doek over ? Gewoon zei ze dan word het niet vuil.
Ze wou er niet zo veel over zeggen had ik het gevoel maar ik bleef noet vragen .
Mijn thee was op dus blesloot ik maar om is terug naar huis te gaan .
Euhm hey yona ik moet maar weer is naar huis mama verwacht me bij het middag eten . Oke zei ze en we liepen terug naar de voordeur ik zei gedag en liep terug naar huis .Toen ik thus kwam vroeg mama hoe het was geweest ik vertelde mama alles over de portretten die er hingen en hoe veel ze ook van tekenen houd .
Mama dit kan best een goede vriendschap worden denk ik.Na het eten loop ik de trap op naar mijn rommelige kamer ik plof me op bed en zoek haar even op op instagram .
Yona
Ik loop met haar even mee naar de voordeur en zeg haar nog gedag als ze weg is sluit ik de deur .
Jammer dat ze weg moest denk ik bij mezelf .
Ik loop terug naar mijn kamer en pak mijn tekengrief bij elkaar en trek het doek van de staander af begin met het schetsen van haar gezicht en de haren enz tot er in potlood heel haar gezicht opstaat .De schets
Waarom zou ze de schets hebben gemaakt