İş yerinden çıktık. Beni arabaya götürdü ordanda çok güzel bir restorant a gittik . Oradan eve geldik.
Suga:aşkım ofiste nerede kalmıştık
B:Üzgünüm hayatım yarın okul var .ve sınav haftası o yüzden gitmem lazım.
Suga:ahm~ tamam ama bunun acısını çok fena çekiceksin.
B:Hadi uyuyalım o zaman bebeğim
Suga:iyi geceler bebeğim
Sarılıp yatarsın.
.......Ertesi gün okul.....
Hala yürüyemiyorum . Ama hazırlanıp gidicektim.suga beni arabaya bindirdi ve okulda indirdi. Sınıfıma çıkarttı. Sırada oturdum .yürüyemedigimi kimse fark etmedi.ta ki 3. Derse kadar çünkü beden Di . Her ne kadar katılamayacağımı soylesemde yinede spor salonunda durmami söylemişti ve spor salonu 3 kat aşağıdaydı. İnerken bir tane kız beni görüp dalga geçmeye başladı ondan sonra bir baktım etrafımdaki herkes benim hakkımda konuşuyor çok utanmıştım. Ve yanlış anlamasınlar diye . Ben evleniyorum demek zorunda kalmıştım. En yakin arkadaşım beni seviyordu fark etmiştim ama hiç söylememişti. Ta ki o ana kadar . Baek bi anda ağlamaya başladı. Ama çok takmamiştim . Gittim ve yerime oturdum. Çıkışta suga beni almaya geldi . Ve eve gittik.......2 hafta sonra.....
(İki hafta boyunca suga yı sexs konusunda erteliyordum. Sınav haftam olduğu için)
Bu gün okulda son sınavımı olmuştum ve en yüksek notu aldığım için heyecanla suga ya gidip söyledimB:bu gün sınavdan yine 100 aldım. Ve bütün sınavlar bitti ortalamam 96 çok mutluyum aşkım.💓💓
Suga:ah aşkım senin adına çok mutlu oldum. .... dur bi dakika ne dedin sen ... sınavların bitti mi?
B:E-e-evet aşkım
S:Tamam. O zaman yarın okula gitmiyorsun!
B:n-neden??
S: sözün vardı bebeğim. Hemde bu sefer 3 gün okula gidemiyceksin. Sadece sexs le kurtulamazsın!
B:Ne?Ne yani? Ne yapicam?
(Rahatsız olucaklar burdan sonrayı okumasın )
Suga:izle ve gör.
Beni yatağa yatırdı. Tshirt umu ve sutyenimi çıkarttı. Ellerimi tüylü bir kelepçeyle yatağa kilitledi. Ve bir sürü tuhaf tüylü eşya getirdi. Gözlerimi bir şeyle bağladı ve artık goremiyordum.
B: Suga bu ne etrafımı göremiyorum!!S:biraz sonra açıcam bekle bebeğim.
B:fff ne gerek vardı ki şimdi.
Pantolonumu çıkarttı vücudumu yalamaya ve öpmeye başladı. Bazende ısırıyordu. Ve biraz biraz inliyordum.
Suga:ahm... bebeğim adımla inle...
Ve kilodumu çıkartıp vajinamı yalamaya başladı
Aynı anda göğüslerimi yoğuruyordu
B: Ahmm.. suga oppa...
Suga:işte.. böyle bebeğim
Gözlerimi açtı. Ve vücuduma çikolata sosu dökmeye başladı şaşırmıştım.
B: N-ne yapıyorsun aşk-
bi anda çikolata sosunu yalamaya başladı
Ben olayın şokundayken. O içime girmişti
Aniden girince bir çığlık koparmıştım. Çünkü çok sert davranıyordu. Çığlık atmayı kesmem için beni öptü .B:Ahmm... suga oppa..... ah.. yavaş Ahmm. . Lütfenn
Sanki beni dinlemiyordu . Çünkü daha da hızlanmıştı.
B:ahhh suga oppa ahhh...
İçimden çıktı ve dışarı boşaldı. Ellerimi açtı . Ve tekrar içime girdi.
Zevk inlemelerimiz birbirine karışmıştı.
Ellerim sebest kalınca suga nin üstüne çıktım ve erkekliğine oturdum . Üzerinde hareket ettim. Kalçamdan tutuyordu
Suga:ahh bebeğim işte bu
O hala icimdeyken göğsünde yorgunluktan uyuyakalmıştım. Oda uyumuş sabah uyandığımda hala içimdeydi bu yüzde hareket edemedim. Onu izledim ve uyanmasını bekledim. Uyandığında şaşırmıştı.
Suga:geceden beri içinde miyim??
B: evet ve şuan hareket edemiyorum. Artık çıkarmısın.(güldüm)
Gülümseyip yavaşça içimden çıktı.B:Aşkım
S:efendim bebeğim.
B:ş-şey ben kahvaltı hazırlıycam ama
Şey yani HAREKET EDEMİYORUM! !(Güldü)
S:ben hazırlarım.melegim sen yorma kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
suga ile hayal et
Fanfictionbu hikayede suga ünlü bir şarkıcı değil . bir şirkette ceo ve çok zengin ama çok mutsuz.o daha küçükken annesi ve babası trafik kazasında vefat etmiş.bu şirket ona babasından kalmış ilk abisi şirketin basindaymis ama 2 ay önce abisi başka bir trafik...