Crrrrrr. Zavřčím a vypnu ten ďáblův přístroj. Ano myslím budík. Přísahám že kdyby to nebyl můj mobil tak už leží někde rozmlácený na zemi. No nic je čas vylézt z mojí milované postýlky a jít se vysprchovat. Vezmu si s sebou zrovna oblečení do školy které se skládá z černých upnutých džín s dírami a bílého topu s nápisem bad girl. Jakmile se osprchuju a obleču natočím si moje barevný vlasy a namaluju se. Teda jestli se dá malování říkat tomu že si dám jen řasenku a lesk na rty. Mám hotovo popadnu svůj batoh a letím dolů kde si z kuchyně vezmu jablko a přejdu do haly. Tam si obuju svoje miláčky ala černé Nike botky a černou koženku. Ještě zařvu ahoj ale odpovědi se nedočkám tak jako vždy. Rodiče mě maj u prdele od doby co Tayler umřel. Jen pokroutím hlavou a rychle zamrkám abych zahnala slzy a mohla vyrazit. Jakmile jsem dorazila před školu připojila jsem se ke klukům. Ano s holkama se nebavím a už ani nikdy nebudu. Kluci se semnou pozdravili a objali mě jen oni čtyři přesně věděli co se stalo a proč se chovám tak jak se chovám. Mike, Tom, Dan a Christian jsou moje rodina, jsou stejní jako já. Samé tetování ,piercing a barva na vlasy no jediný Chris je má modré. A všichni máme stejné tetování. Když zazvonilo tak kluci šli do třídy a já si ještě zapálila. No co musela jsem se uklidnit než dostanu sprda od tý starý čarodejnice. Cigaretu jsem udusila a nedopalek odhodila někam. Otočila jsem se a šla do třídy. Přesně jak jsem čekala otevřela jsem dveře a první co bylo ,, Slečno Blacková jdete pozdě. Co bylo důležitější než hodina matematiky ??"zeptala se učitelka. ,, Samozřejmě že všechno ". Odsekla jsem a šla si sednou do zadu k oknu . ,,Takhle semnou mluvit nebudete". Začala na mě řvát a já jenom protočila oči a zašklebila se na ni. ,, Tak hele. Já si budu mluvit jak chci, kdy chci, ským chci a proč chci. Žádná vypatlaná kráva na mě nebu řvát a říkat mi co mám dělat". Ona zrudla a poslala mě k ředitelovi. Došla jsem před kancelář ředitele a zaklepala otevřela mi Kelly sekretářka ředitele. Řekla ať chvíli počkám že tam někoho má. Kelly se mě zeptala jestli chci kafe nebo něco zakroutila jsem hlavou na nesouhlas. Ano znám její jméno a taky si tykám s ředitelem. Hold jsem tu prostě často no. Nečekala jsem dlouho a dveře jeho kanclu se otevřeli a vyšel Chris. Jen kývl na pozdrav a odešel. Mezitím jsem přešla za Paulem já. Vzhlédl ke mě a usmál se ,, Á Amy co si udělala tentokrát?". Zeptal se a sundal si brýle. ,, Já nic to matikářka. No a možná jsem byla zase trochu drzá. Ale jen trošičku". Usmála jsem se roztomile. ,, Jo aha, jelikož a protože drzá jsi furt tak budeš bez trestu. Pod podmínkou že pančelku pozdravuješ". Řekl a já kývla potom už sem mohla jít. Zbývalo ještě dost času a já si řekla že tu učitelku ještě naseru. Rozešla jsem se směr třída. Bez klepání a všech těch sraček jsem rozrazila dveře a zařvala ,,Jsem zpátky". A šla si sednout nohy hodila na lavici a začala hrát na mobilu. Učitelka jen pokroutila hlavou a věnovala se zbytku. Takhle šel celý den a do konce školy.
ČTEŠ
Dvě tváře
Teen FictionAmy (18) největší bad girl na škole. Jen někdo zná její pravou tvář. Zayn (20) bad boy který nesnese když je někdo lepší než on .Nikdo o něm nic neví pokud on sám nechce. Ona své city skrývá . O něm se říká že je nemá.