Ráno se probudím s malou bolesti hlavy a dvěma silnýma rukama kolem mého pasu. Otočím se a uvidím Liama jak se ve spánku usmímá. Opatrně od dělám jeho ruce a vylezu z postele. Obleču se a jdu to tu trochu prozkoumat. Sejdu dolů po schodech a najdu obrovský obývák propojený s kuchyní. Vejdu do kuchyně a v ten moment mně zakručí v břiše. Prohledám skříňky a vytáhnu potřebné věci na palačinky a začnu dělat těsto. Jakmile mám udělané všechny palačinky rozdělím je na dva talíře a poleju je javorovým sirupem který jsem našla ve skříňce dám na ně šlehačku s jahodama, borůvkama a malinama. K tomu ještě skleničku pomerančového džusu a nějaký prášek na hlavu. Všechno to dám na tác který jsem našla ve skříňce a šla za Liamem do ložnice. Tác sem položila na stolek vedle postele. Sedla jsem si na kraj postele a zatřásla jsem s ním něco zamručel a otočil se na druhý bok. Zkusila jsem to znovu a to už zabralo. Otevřel oči a chvilku mu trvalo než si uvědomil co se děje. ,,Dobré ráno, přinesla jsem ti snídani." Liam se usmál posadil se a tác si převzal.,,Jestli takhle obskakuješ každého s kým se vyspíš. Tak s tebou budu spát častěji." Zasmál se. ,,Ne jen některé, ale už budu muset jestli chceš můžeme se někdy sejít a kamarádsky pokecet. Když tak zavolej." Napsala jsem na lístek svoje telefoní číslo sešla schody a obula si boty. Bundu si vzala do ruky a šla domů. Vytáhla jsem sluchátka a pustila jsem si písničky. Ani ne do půl hodiny jsem byla doma odemkla jsem a zamířila k sobě do pokoje. Lehla jsem si na moji úžasnou postýlku a zapla mobil, najedu na fb na kterém je pořád žádost o přátelství od toho Jacka. Rozkliknu jeho profil a trošku si o něm zjistím. Žádost potvrdím a zamknu telefon a jdu si udělat něco k jídlu. Nakonec s toho vznikne zeleleninový salát. Vezmu si ho do obýváku položím ho na stůl a zaběhnu si do pokoje pro mobil. Jakmile se vrátím zapnu televizi a zrovna dávají rychle a zběsile tak to tam nechám. Zacinká mi oznámení na messengeru ,tak si vezmu telefon a podívám se kdo píše.
Chris: ahoj můžu se stavit??
Já: jasně už čekám.
Chris: dej mi pět minut zatím pa :-*
Já; pa:-*
Rychle odnesu misku od salátu do myčky a naskládám tam ještě další nádobí. Zapnu myčku a akorát se ozve zvonek otevřu dveře a Chris mě nejprve obejme, a potom s rukou kolem mého pasu vejde dovnitř. ,,Nechceš něco k pití?" zeptám se a Chris přikývne ,, Džus prosím." Jen s úsměvem přikývnu a dojdu pro ten džus. Vezmu dvě skleničky a ještě si skočím do obýváku pro mobil a jdu za Chrisem který mezitím zmizel nahoře v patře. Vejdu do pokoje kde položím džus na stolek u postele a lehnu si vedle Chrise který má na nohou můj notebook a něco tam dělá. Nakouknu mu přes rameno a zjistím že mi zase projíždí fb. Jen se uchechtnu a vezmu si svůj telefon najedu na mess (messenger). Kliknu na řádek s obrázkem toho vola co leží vedle mě a napíšu mu. Jo možná je to debilní ale mě to baví.
Já: Ahoj princezno;-)
Ani ne do minuty mu cinká oznámení o zprávě a tak bere telefon do ruky a čte si zprávu. Podívá se na mě pohledem typu děláš si ze mě prdel??
Jen záporně zakroutím hlavou a začnu se smát. Chris položí notebook na stolek a chytí mě za boky. Přitáhne si mě k sobě a začne mě lechtat. ,,Tak princezna joooo??",,Jo princezno" ,,Já ti dám princeznu ty příšero." Řekne a začne mě lechtat ještě víc. Asi bych umřela kdyby mi nezapípal mobil na oznámení příchozí zprávy. Chris mě pustí ale já beru telefon do ruky.
Neznámé číslo: dnes v 01:00 u starého skladiště za městem. Vem si pořádné auto je na tebe nejvíc sázek.
Je mi okamžitě jasné kdo píše. Rick. Okamžitě se zvedám a jdu ke skříni protože už je 21:40 a já ještě nemám auto. Chris se na mě dívá jak na debila tak mu hodím telefon a on pochopí a přečte si zprávu. Rozzáří se mu oči a vyskočí z postele a hrne se za mnou ke skříni. ,, Uhni něco ti vyberu." Uraženě si založím ruce na hrudi poodstoupím od skříně a převezmu si od něj riflové kraťasy bílí crop top s nápisem bad girl a k tomu černou koženou bundu. Chris zabouchne skříň a letí ke dveřím. ,, Hele brzdi princezno jede se až v jednu." Rozesměju se a on se s nasraným vírazem se na mě otočí. ,, Ale noták princezno snad by ses neurazil. Že ne ??" Rozeběhne se ke za mnou a já utíkám pryč. Utíkám až do garáže kde si beru svoji černou audi R8 a nasednu. Nastartuju a vychutnám si ten zvuk motoru a mezitím čekám než sem ta princezna doběhne. Jako bych to přivolala a najednou se do mého miláčka už sere ten dement. Počkám než zavře dveře a vyrážím směr Louis. Doslova kašlu na předpisi protože zase nestíhám je 22:30 a já ještě nemám auto které vybírám minimálně hodinu. Chvilku na to stojím před větším domem s asi patnácti velkýma garážema. Vystupuju a následně zvoním otevře mi modrooký brunet s černým tílkem a tepláky se špinavým hadrem v ruce. ,,Ahoj Am tak jaký auto potřebuješ tentokrát??" Jen se zasměju nad tím jak dobře už mě zná. ,, Pořádný potřebuju to vyhrát už jen posledních pár závodů do těch hlavních a mích posledních." ,,Pořád sis to nerozmyslela?" ,,Ne, a ani nerozmyslím víš to moc dobře. Jsi jeden z mála lidí co ví proč končím a pořad se mi to budeš snažit rozmluvit. A víš co radši mi dej nějaký to auto." ,,No jo ježíš. A radši hejbni tvojí prdeli ať ta princezna nečeká dlouho." Mávne směrem ke Chrisovi který čeká v autě na místě řidiče. Louis už mě čeká v jedné z mnoha velkých garáží u černého mustanga kterého jsem si hned na první pohled zamilovala. Poslechnu si všechno co potřebuji vědět a jakmile dokončí svůj proslov já mu beru klíčky z ruky a sedám za volant. Stáhnu okýnko poděkuju a mávnu na pozdrav a vyjíždím na silnic před Chrise který mě následuje.Nevím jestli vás to baví. Ale budu ráda když mi napíšete vaše názory.
Děkuju. Nahoře Mike. Vaše Týna❤
ČTEŠ
Dvě tváře
Teen FictionAmy (18) největší bad girl na škole. Jen někdo zná její pravou tvář. Zayn (20) bad boy který nesnese když je někdo lepší než on .Nikdo o něm nic neví pokud on sám nechce. Ona své city skrývá . O něm se říká že je nemá.