Od Lady_Fridda
Dziękuję1. Przyznaj się - shipują Cię z kimś? Jakie jest Twoje podejście to tego shipu?
Myślę, że nie xD2. Shipujesz kogoś? Kogo?
Nikogo xD3. Zarwałaś kiedyś noc dla jakiejś piosenki? Dla jakiej? Było warto?
Nie, ale kiedyś się założyłam z koleżankami, że jak pojadę do Świnoujścia to mam nie spać do 7:00 am xD4. Czy jest jakaś piosenka, która śmieszy Cię z bliżej nieznanych przyczyn? Jaka?
Nie5. Która jest u Ciebie godzina?😂
14:536. Napisałaś kiedyś parodię? Jak, tak to jakiej piosenki? Kiedyś z kuzynem przemieniliśmy 'Bursztynek, bursztynek' na 'Prykulec, Prykulec' xD a i jeszcze też z kuzynem i bratem parodię 'The Show Must Go On' i jeszcze ja i brat się na siebie wkurzylismy i zmnieniliśmy tekst ' You are not alone' ( on na mnie, ja na niego xD )
7. Czy ktoś wywierał na Ciebie taką presję, że po prostu musiałeś ulec? To było coś poważnego czy raczej nie?
Nie8. Napisz jakąś śmieszno-głupią historyjkę na min. 5 zdań z twoim ulubionym zespołem/wykonawcą w roli głównej 😂
Eee...xD...Em?xDDD...Aaaaaa!!!!
Masz 5 zdań xD9. Twój ulubiony suchar?
Może 'Czemu deszcz siedzi w więzieniu? Bo napadał'10. Piosenka, na którą aktualnie ogromną fazę?
'Jealousy' albo 'I don't like Mondays'11. Nominuj kogo chcesz, ale nominować musisz😜 ( jestem zua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 )
Kto chce xD hahahahhahaha
YOU ARE READING
Ciekawostki o zespołach muzycznych
Non-FictionMam nadzieję, że się spodoba. Jak ktoś będzie chciał to może też coś napisać, dodam to xD