Chcieliście, żeby postaci z Księżniczki się tu pojawiły, więc na razie ogólny spis, kilka aesthetic, a później szczegółowo (aesthetic w sumie mają najważniejsi ludzie).
Josephine, księżniczka Lamarii (Josephine Daselton, znana też jako Jo Williams)
Klarysa, królowa Lamarii (na początku historii jeszcze księżniczka, również Daselton, zaręczona z Jeremiaszem w wyniku wcześniej zaaranżowanego małżeństwa, kocha Nicholasa)
W służbie jej wysokości Thomas Hill
Jeremiasz, książę Yorku (zaręczony z Klarysą w wyniku wcześniej zaaranżowanego małżeństwa)
Nicholas, książę Nowego Brunszwiku (zaręczony z Magdalene w wyniku wcześniej zaaranżowanego małżeństwa, kocha Klarysę)
Magdalene, księżna Oleantii (zaręczona z Nicholasem w wyniku wcześniej zaaranżowanego małżeństwa, "kocha" go)
Dodatkowo:
• Roger Williams (przybrany ojciec Jo, najlepszy przyjaciel Fryderyka, farmer, niegdyś weterynarz/opiekun wszystkich zwierząt królewskich w Lamarii)
• Król Fryderyk Daselton + (ojciec Jo, mąż Anny, najlepszy przyjaciel Rogera, środkowy brat Duncana i Edwarda, stryj Klarysy)
• Król Edward Daselton + (ojciec Klarysy, najstarszy z braci, brat Duncana i Fryderyka, stryj Jo)
• Książę Duncan Daselton (najmłodszy z braci, brat Fryderyka i Edwarda, stryj Klarysy i Jo)
• Królowa Anna Lloyd-Daselton (matka Jo, żona Fryderyka)
• Księżna Irena Daselton-Lanshire (żona Wilhelma, kuzynka Edwarda, Fryderyka i Duncana, ciotka Klarysy i Jo)
• Lord Wilhelm Lanshire (mąż Ireny, swoisty "minister od wszystkiego")
• Lars, król Nowego Brunszwiku (ojciec Nicholasa i Charlesa)
• Charles "Charlie", książę Nowego Brunszwiku (młodszy brat Nicholasa)
• Anastazja, królowa Yorku (matka Jeremiasza, Adelajdy i Eleonory)
• Adelajda, księżniczka Yorku (starsza siostra Jeremiasza i Eleonory)
• Eleonora, księżniczka Yorku (młodsza siostra Jeremiasza i Adelajdy)
• Księżniczka Helena ("przyjaciółka" Magdalene, kuzynka Vitalisa)
• Książę Vitalis (przyjaciel Nicholasa, kuzyn Heleny)
• Colt Marshall (stajenny, spec od koni w zamku)
• Clementine i Barley Graham (szefowie królewskiej kuchni)
• Beth (królewska stylistka)
• Giorgos (osobisty służący Nicholasa)
• Sebastian, Philip (osobiści służący Klarysy)
• Aiden (osobisty służący Duncana)
I jeszcze będzie parę mniej ważnych osób.