–Sziasztok gyerekek – lépett a tanári asztal mögé a barna hajú és mogyorószínű íriszekkel megáldott herceg – Én vagyok az új földrajz tanár, mivel az előző nyugdíjba ment. Mivel nem ismerjük egymást az első órát kezdjük egymás megismerésével – húzta mosolyra a száját, amitől még helyesebb lett – Ha ez után van még kérdésetek felém, nyugodtan kérdezzetek. Kezdjük veled és a sort én zárom, rendben gyerekek? – erre mindenki csak bólogatott. A lányok többsége azt is elmondta, hogy szingli.....Hát azokon a lányokon nem is csodálkozom, hogy ilyeneket mondtak khmm.....
Mikor Mira, a legjobb barátnőm, befejezte én következtem.
–Nos – kezdtem bele, de mikor rám nézett elpirultam....Jesszusom Hope nem szabad – A nevem Hope Morgan, 17 éves vagyok, szeretek énekelni és táncolni, egyedül élek anyukámmal Hollywood környékén – daráltam le gyorsan. Ezt követően még 10 beszéltek mire a tanár következett.
–A nevem Shawn Peter Raul Mendes de mindenki Shawnnak hív, kivéve a diákok...Nektek Mr. Mendes. Torontoban születtem és 25 éves vagyok, ezelőtt 2 iskolában tanítottam Kanadában de elköltöztem ide, a csodás Californiába. Ennyit rólam – majd ezt követően, pár másodperc erejéig tekintetét enyémbe fűzte, de mikor Marie megszólalt megszakította ezt a kapcsot kettőnk között.
–Na és tanárúr – szólt az előbb említett személy – magának van barátnője, felesége vagy gyerekei?
–Nem, nincsen – válaszolt egy kis nevetés kíséretében. Úristen az a nevetés. Nem lehetsz a tanárodba szerelmes. Nem, nem és nem.
Ekkor megszólalt a csengő a tanár egy "Sziasztok" szerűséget motyogott és elhagyta a termet.
Ez az óra után még 6 szörnyűséges óra következett, de végig Mr. Mendesen járt az agyam. Tudom, hogy ebből úgysem lesz és nem is lehet semmi.
Mikor az utolsó óráról is kicsöngettek, Mira és én az újtanárról csevegtünk kifele menet.
–Oké, oké várj – mondta Mira - Neked bejön a Mr. Mendes?
–Hát....Talán?
–Én úgy shippellek titeket – kezdett örömujjongásba kitörni barátnőm.
–De úgysem lesz belőle semmi...Nem is lehetne, ha lenne rá esély, mert elveszti az állását.
Ekkor egy ismerős hang ezt kiáltotta:
–Hope, ide tudnál jönni egy percre?Itt is lenne a második fejezet. Tippeljetek, ki lehetett az? Shawn? Marie? Vagy más? Esetleg egy új karakter? A következő fejezetben kiderül.
ATL❤
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem /S.M. ff/
RomanceA tizenhét éves diáklány, Hope Morgan, élete fenekestül felfordul, mikor belép a termbe a borzasztóan helyes új földrajz tanár....Mr. Mendes.... A történet kitalált történet. A sztori teljesen az én agyszüleményem.Néhol trágár kifejezések és kissé e...