6.fejezet

608 20 6
                                    

*Két hónappal később*
Én és Mr. Mendes, vagyis Shawn, nagyon jó kapcsolatot ápolunk. Iskolán kívül ő Shawn, akivel mindennap hazajövök és a hétvégéken együtt programozunk. Nem csupán tanár és diákja vagyunk, legjobb barátok...Legalábbis számára. Én az elsőnap óta szeretem. Csak ő ezt nem tudja. Amúgy ezt a kis baráti viszonyunkat csak Mira és Shawn legjobb barátja, Adam tudja. Érzéseimet viszont csak Mira, aki ezalatt a 2 hónap alatt Európába költözött. Neten nap, mint nap beszélünk.
Ma szombat van. Körülbelül 2 órán belül jön értem Shawn és piknikezni megyünk a Hollywood felirathoz. Mivel itt novemberben is iszonyat meleg van, egy fekete, térdénél szaggatott nadrágot választottam mellé pedig egy fehér trikót, amit nadrágomba tűrtem. Hozzá egy vékony farmerkabát és fehér Vans cipőm. Sminkem csak egy szempillaspirálból és egy barackszínű rúzsból állt. Sötétbarna derekamig érő hajam felkötöttem és kész. Elkészülésem után, kb. 10 perccel csengettek. Shawm volt az.
– Szia Hope – nyomott puszit arcomra – Mehetünk?
– Persze – megfogtam táskámat és kulcsomat, bezártam az ajtót, mivel anyu dolgozik, és elindultunk.
Az úton rengeteget beszélgettünk. Kb. 15 perc volt az út tőlünk a feliratig. Fent is állandóan csak beszélgettünk. Majd hirtelen ez az egész abba maradt. Szeme az én szemeim és ajkam közt cikázott, mikor elkezdett közeledni felém. Alig pár centi választott el minket egymástól, mikor megszólaltam:
– Shawn, kérlek ne – hiába vágytam rá mindennél jobban, tudtam hogy ez a csók akár az egész karrierjét tönkre is teheti.
– Ne haragudj – hajolt el tőlem, majd felállt az autójába és elment.
A szívem darabokra hullott, de tudom amit tettem helyesen tettem? Vagy mégsem?
Ezekkel a gondolataimmal, csomagoltam össze azt amit itt hagyott és indultam el gyalog haza.


Itt is lenne az új rész. Remélem tetszett.
ATL❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tiltott Szerelem /S.M. ff/Where stories live. Discover now