Deel 1

43 2 0
                                    

WANT VANAVOVOND IS VAN JO-

"Ugh fu-YAAAS LAATSTE SCHOOL DAG!" Riep ik luidkeels toen ik uit mn bed sprong.

Ik wou net mn deur opendoen toen mn vader ineens mn kamer binnenstormde.

"Jessica alles goed ik hoorde je schreeuwen wat is er???!!" Zei mn vader nogal ongerust.

"Hahaha er is niks gebeurd hoor ik was gewoon blij dat ik niet meer naar die kutschool hoef te gaan" zei ik met een brede glimlach.

"Jessica let op je woorden!" Schreeuwde mn broer Carter vanuit de keuken.

Na 1 minuut goed lachen paktte ik mn iPhone van mn nachtkastje en checktte ik mn sociale media.

Ik ben zo'n meisje dat meer om eten geeft dan mensen.

En dat haar leven haat.

Na dat ik op de sociale media ben geweest ging ik naar beneden en heb besloten om ontbijt te eten.

"Dus allerliefste broer van de wereld wat gaan we eten?" Zei ik met nogal een slijmende (Als dat woord bestaat ;P)

"Jess ik heb je ontbijt nu al een week klaargemaakt maak is zelf ontbijt" Zei Carter.

"Ugh oke dan" Zei ik met een diepe zucht.

Ik eet wel onderweg iets.

Nadat ik heb besloten om geen ontbijt te maken ging ik naar boven.

Ik pakte mn witte crop-top waar "Suck my ass" opstaat en mn zwarte high waisted shorts met studs erop.

Ik ging naar de badkamer en heb besloten dat ik ging douchen.

Nadat ik Show you van Shawn Mendes heb opgezet ging ik eindelijk douchen.

Toen ik na een half uur douchen klaar was ging ik mn kleren aan doen, mn haar drogen, etc.

"Hmmm wat zal ik vandaag met m'n haar doen?" Zei ik tegen mezelf in de spiegel.

Na een kwartier nadenken heb ik besloten om een hoge strakke staart met krullen te doen.

Nog een heel weinig laagje make-up en dan was ik klaar.

"Jessicaaaa kom naar beneden we moeten vertrekken!!" Riep Carter.

"Ja ik kooom" riep ik terug.

"Mooi shirt" Zei Carter.

"Dankje de tekst die erop staat is speciaal voor jou" zei ik met een fake smile.

"ha-ha-ha heel grappig hoor" zei Carter met een sarcastisch stemmetje.

"Ej ej ej nu geen ruzie maken jullie twee! Kom met jullie luie konten naar de auto!"

Riep mn vader vanuit de auto.

"Jajaa we komen al! Zeg ongeduldig mens" riep Carter terug.

Toen we bijna bij school waren vroeg ik waar we deze vakantie heen gingen.

"We gaan voor  1 maand naar Amsterdam. Onze oude famillie bezoeken enzo." antwoordde Carter.

"En waarom weet jij dat en ik niet? PAP!" zei ik met een boos gezicht.

"Omdat Carter het gisteren al vroeg en jij niet" antwoordde mn vader.

"ah oke dan" zei ik terug.

Toen we bij school aankwamen zeiden ik en Carter gedag tegen onze vader en gingen allebei de andere kant uit.

"Waar is Ariane nu naartoe?!" zei ik nogal ongerust.

"HEEY GUUUUUUURL" hoorde ik iemand roepen achter mij. Wie zou het zijn?

Ik draaide me om en raad is wie het was? Jup Ariane! Ariane is mn allerbeste vriendin we kennen elkaar al vanaf de kleuterschool.

"HAAAAI!!" schreeuwde ik terug.

Natuurlijk keek de hele school weer naar ons maar dat zijn ze ondertussen al gewend.

"Eindelijk laatste schooldag!" Riep Ariane.

"Ja indd" zei ik terug.

"Waar ga jij naartoe?" vroeg Ariane met een big smile.

"Ik ga naar Amsterdam voor 1 maandje, lekker nieuwe jongens ontmoeten" zei ik met een knipoog.

"Ahjah ik weet nog steeds niet presies waarom het uit is tussen jou en Sean?" Zei Ariane confused.

"wel oke.. laat me het vertellen...

Het begon allemaal toen we 1 jaar samen waren Sean is zo 1 van de jongens die da altijd vergat.

En voor ons jubileum heb ik een feestje bij de waterval gëorganiseerd en dus we waren aan het feesten en feesten....

tot dat Sura de hoer kwam opdagen.

Zoals altijd wou zij een slachtoffer die sex me haar wou en deze keer wou zij Sean.

*Diepe zucht*

Dus zij was de hele tijd aant flirten met Sean in het begin wou Sean niet maar een kwartier later

heb ik ze naakt in elkaars armen achter de struiken ge-...."

Ik kon mijn laatste zin niet afzeggen en ik was al aant huilen in mn eigen tranen rivier.

"Wow ocharme...die Sean is een echt EIKEL!" Riep Ariane luid.

En natuurlijk keek de hele school naar haar, maar da kon haar niks schele.

"Ach whatever hij heeft mn leven stuk gemaakt en door hem geloof ik niet meer in de 'liefde'

maar hij gaat de laatste dag met mn allerbeste vriendin niet stuk maken!"Zei ik met een fake smile.

"Okay" zei Ariane met een brede glimlach.

Heeeey :) hopelijk vonden jullie het 1ste deel leuk!! ik heb dit deel geschreven onderweg naar Duitsland dus als je een verhaal wilt schrijven Duitsland is een goede plek!  (just saying)

Ik heb hard aan dit deel gewerkt dus steel geen ideeëtjes van mij danku! byee lovelies! :-*

Summer LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu