"SHIIIIIIT!!!!" Riep ik luid.
"JESSICA REYNOLDS LET OP JE TAALGEBRUIK!" schreeuwde mn vader.
"Sorry pa maar stop de auto!!! ik ben mn gsm vergeten!! die ligt nog aan de oplader!" antwoordde ik.
Nadat mn vader had gestopt rende ik naar boven pakte mn gsm en oplader en checktte ik 2 keer of ik wel alles heb.
Jup ik heb alles, Daarna rende ik zo snel mogelijk naar de auto.
"Oke ik heb alles we kunnen nu echt vertrekken "
~CARTERS OOGPUNT~
Daar zitten we dan naast elkaar in de auto voor 2 uur lang..
Ariane is gewoon zo mooi.. Pff viel ze maar op mij..
En ugh in Amsterdam zijn de mooiste jongens als ze stapt gaan er zeker 1000den jongens achter haar staan.
Maar jah daar kan zij niks aan doen eh, whatever..
Ik ga maar eens muziek opzetten zodat deze doodsaaie stilte eens verbroken word.
"Pap zet de radio eens aan!" "Oke!"
En toen begon net het liedje Vanavond is van jou van B-brave en omg Jessica en Ariane zijn zulke grote Braviours.
"AAAAAH BBRAAAVE BBRAAAAVE!!!" riepen Jessica en Ariane tergelijk.
Terwijl Ariane en Jessica luidkeels aan het meezingen waren zat ik naar Ariane te staren.
Wat is ze toch mooi.. oke hoe veel keer heb ik dat al gezegd? ach whatever.
~JESSICA'S OOGPUNT~
Na 2 uur rijden zijn we eindelijk aangekomen in Amstelveen een klein dorpje vlak bij Amsterdam. (Made that up)
We zijn gestopt bij een grote witte villa met een tuin en een zwembad.
"Waaaw wat is het hier mooi zeg" zei ik.
"Indd!" zei Ariane.
Nadat we alle koffers naar binnen hebben gebracht gingen we de kamers verdelen.
"Oke deze villa lijkt groot maar er zijn maar 3 kamers duss Meisjes omdat jullie met zn tweetjes zijn krijgen jullie de grootste kamer op de 1ste verdieping, Carter jij krijgt de kleine kamer op de 2de verdieping.
En ik ga op de zolder slapen want daar is het het gezelligste." Legde mn Vader uit.
"Okay" zeiden we allemaal tergelijker tijd.
"Now let's go!!" riep ik.
Nadat we allemaal onze koffers hebben uitgepakt en onze kamers een beetje hebben versierd gingen we Amsterdam verkennen.
"Oke hier jullie krijgen allemaal 50 euro mee en verken Amsterdam maar!" Zei mn vader.
"Okay let's goo!!" zeiden we allemaal tergelijkertijd.
"Waar gaan we beginnen?" vroeg Ariane.
"I don't know uhm een winkelstraat?"
"Okay let's go!"
"Bye pap Bye Carter tot 8 uur!" riep ik nog even.
Ik en Ariane we waren aan het stappen in een winkelstraat we waren ondertussen naar 10 winkels gegaan en in elke winkel hebben we veeel gekocht.
We waren samen aan het stappen tot dat er een hele groep mensen kwamen.
"Oh shit waar is Ariane naartoe?! Ariane!! Ariane!! Ariane waar ben je?!!"
JE LEEST
Summer Love
RomanceEen 14 jarig meisje gelooft niet in liefde omdat haar (ex) vriendje haar wereld heeft stuk gemaakt. Tot dat zij op vakantie gaat in Amsterdam.. Dan veranderd haar hele leven.