Deel 2

21 1 0
                                    

De dag is bijna voorbij (Yay) nog 1 uur en dan VACATION!!

"3......2.....1....YAAAAAAAAAS!!!!!" riep de hele klas.

het leek net high school musical iedereen gooide de papieren in het rond ik ging op de tafel staan

natuurlijk wou de juf me straf geven maar twas vakantie dus dat gaat niet meer!

Ik nam nog snel afscheid van iedereen en dan gingen ik Ariane en Carter naar de bushalte.

Want mn vader ging ons afhalen.

"Waar ga jij eigenlijk naartoe?" Vroeg ik aan Ariane.

"Nou ik had eigenlijk gehoopt dat ik met jou mee naar Amsterdam kon.." Zei Ariane met puppy oogjes.

"Pardon? TUURLIJK MAG JE MEE!! maar ik weet niet of het van mn vader mag..mag het van jou ouders?" antwoordde ik.

"Jup dus als het mag ga ik gewoon met jou mee en dan kunnen we langs mijn huis rijden" zei Ariane.

"Okay" zei ik.

Toen mn vader er was stonden we daar als 2 puppy's die koekjes wouden.

"Aller aller liefste vader van de wereld ma-" ik kon mijn zin niet afmaken en hij zei al

"Jaaah Ariane mag mee naar Amsterdam ik heb alles al besproken met haar ouders we gaan straks wel even langs haar huis om kleren enzo te pakken"

"YAAAAAS WOEHOOEEEEEE" hoor ik Carter ineens schreeuwen van blijdschap.

We keken hem allemaal raar aan van what the fuck?

"Uhm...uhm.. ja.. ik ..eeuh.. ik heb een nieuw spelletje gedownload!!" zei Carter.

"Jaja ,Carter mag ik je even onder 4 ogen spreken?" vroeg ik.

"Nee" antwoordde Carter.

"CARTER NU!" schreeuwdde ik.

"OKE OKE!" zei Carter met een bang gezicht. Haha ik hou er van als Carter bang word van mij.

ik:"Ben je serieus nog steeds op Ariane?!"

Carter:"kijk, ik ben niet op haar maar ze is gwn zooo mooi"

ik:"dus je bent op haar."

Carter:"oke ja ma als je iets zegt eh dan eh!!"

ik:"Dan wat?"

Carter:"idk!"

ik:"Oke oke! kzal niks zeggen beloofd!!"

Na ons gesprek ging Carter al in de auto stappen, Maar ik stond nog buiten met Ariane.

"Carter is op u!" Fluisterde ik.

"Eww nee...jak...goor..eww" Zei Ariane.

"Ariane je kan niet liegen geef toe je bent op hem." Zei ik.

"Oke jaa... ma niks zeggen!!" Zei Ariane.

"Oke jaja maar beloof dat als we in Amsterdam zijn dat je het zelf zegt okay?" Zei ik.

"Ugh..Okay!" Antwoordde Ariane.

"Bon laten we nu in de auto gaan voordat mn vader van gedachten veranderd!" Zei ik.

"Hahaha oke oke!" Antwoordde Ariane.

Toen mn vader Carter thuis heeft afgezet gingen we naar het huis van Ariane.

We renden snel naar boven en pakten snel haar koffer in.

Kleren, krultang, stijltang, b-hs, onderbroeken, etc.

"Okay ik denk dat we klaar zijn!" riep Ariane.

"Uhm ik denk het ook 2 koffers vol en 3 tassen! amai!" zei ik.

"Kom op geef toe jij hebt het dubelle van dees!" zei Ariane.

"uhm...n-OKE ja maaaaar mijn spullen zijn al afgeleverd behalve mijn tas dus jah" voegde ik toe.

"Mooi! dan kan je me helpen met mn koffers!" Zei Ariane met een kwaardaardig lachje.

*kreeeun*

~Volgende dag~

"OPSTAAAN OPSTAAAN OPSTAAAAAAAAN IEDEREEEEEN!!!" riep mn vader.

"We vertrekken binnen 5 min. naar Amsterdam!!" Zei Carter.

"YAAAAAS A M S T E R D A M!!!" riepen ik en Ariane tergelijk.

Toen we ons hadden klaargemaakt en alle spullen in de auto hadden gedaan gingen we vertrekken.

Maar dan....

TAAM TAM TAAAAAAAM!! Ja lovelies ik houuu van drama!! wat zou er gebeurt zijn?

dat lezen jullie in deel 3!! ♥♥

Sorry als dees deel saai en kort was maar ik had niet zoveel inspiratie!!

Byeee, lovelies! ♥♥

Summer LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu