След като гледахме телевизия Али отиде в стаята си. Видях си телефона и видях, че имам 2 съобщения. Отворих едното и видях че е от Джейкъб. Явно не е бил Лиъм този който ни е поканил на партито. Там пишеше адреса където щеше да бъде партито. След това отворих другото съобщение.
Непознат:Здравей.
Йоанна:Здравей познаваме ли се?
Непознат:Аз съм Исла от твоя клас съм и Джейкъб ми каза, че си нова с още едно момиче. Също разбрах че ще идвате на партито ми ще е с костюми да знаеш.
Йоанна:Супер добре благодаря и ми е приятно аз съм Йоанна.
Исла:Ще се видим на партито чао.
Йоанна:Чао.
Отидох в стаята на Алис и ѝ казах:
-Партито ще е с костюми Али как ще се облечем.
-Не ме брой за това с костюма страшно идиотско е.
-Стига де всички ще бъдат.
-Да не съм на 5 че да слагам костюм ако ще ме караш въобще няма да дойда.
-Офф хубаво. -казах аз сърдито и тряснах вратата на излизане.
Хувабото, е че в миналото училише бях мажиретка и запазих екипа. Ще бъда мажоретка но ми е гадно че Али не иска да сложи никакъв костюм сигурно ще ѝ се подиграват. Видях че е 16:30 а партито е от 17:30. Имам един час да се гримирам както и да обедя и Алис поне да ѝ сложа грим. Приключих с грима си и изглеждах така:Бях готова и отидох при Алис за да я накарам да се съгласи за това с грима. С доста молене най-накрая успях да я убедя и я гримирах така:
Тя беше облечена ето така:
Вече бяхме готови за партито и тръгнахме натам. Влязохме и видях, че никой не е с костюм. Всички понаха да ме гледат и да се смеят стана ми гадно. Разплаках се и тръгнах към тоалетните. Чух, че някой влиза и видях, че е един от близнаците. Боже не знам кой е прекалено много си приличат.
-Здравей ти беше Йоанна нали?
-Да а ти или си Лиъм или Джейкъб съжалявам не мога все още да ви различавам. -казах аз хлипайки.
-Хаха няма проблем нормално е. Аз съм Лиъм. Защо плачеш?
-Не ме ли виждаш как съм облечена всички ми се смеят.
-Ей не е важно как си облечена а как се забавляваш хайде ела. - Каза той и си подаде ръката аз я хванах и ми помогна да се изправя. Добре, че бях сложила водоустойчив грим, че щеше да стане мазало. Върнахме се на партито и забелязах как Али говори с Джейкъб. Лиъм ме държеше за ръка седнахме при Джейкъб и Алис и почнахме да си говорим по всякакви теми.Гледна точка Исла.
Гледах как гаджето ми и оная новата Алис май се казваше говорят. Аз бях с Кейлъп и Шарлот и ги гледах от далеч. Ако не се бяхме скарали преди 2 часа заради глупостите му щеше да е до мен. Е ще го изчакам да се напие и ще се оправим.
-Исла няма ли да направиш нещо оная мърша е до гаджето ти все пак?
-Мъквай Кейлъп тя няма шансове с него а помисли ли да го докосне ще ѝ счупя ръцете.
-Ама Ис виж я как се облича изглежда като плашило чак ме хваща страх.-Изписка Шарлот
-Споко Шар нормално е за няква кучка да се облича така. Отвърна и Кейлъп а аз изпих чашата ми с уиски. Как веднага всички се лепнаха за тея двете с нищо не са по-добри от мен. Но това е моя град моето училище и моето момче и ще спазват моите правила. Онази лепка до гаджето ми отиде на някъде явно до тоалетната. Проследих я и видях че влиза в килера. Изсмях се явно глупачката не знае къде е тоалетната. Отодох бутнах я вътре и заключих усмихнах се подло и се махнах бързо за да не ме видят.Гледна точка Алис.
Виках но никой не ме чуваше нямах кой знае колко много въздух. Не виждах нищо защото беше много тъмно но и тясно а аз имам клаустрофобия. Последното което помня, е че се строполих на земята.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте приятели това е новата глава надявам се да ви харесва. Скоро ще пусна новата глава чаоо.
BINABASA MO ANG
Новият живот на две момичета
RomanceДве Момичета нов град ново училище всичко ново.