Capitolul 1

19K 257 43
                                    

Deci, mai pe scurt, mă numesc Anna. Am 19 ani și trăiesc singură de la 17. Părinții mei sunt morți în urma unui accident. Lucrez, dar nu aș spune că e cine știe ce. E doar o companie de făcut curat în casele oamenilor. Sunt brunetă, ochii albaștri, înaltă.

Mă trezesc fără dorința de a pleca la muncă. Oricum nu vreau să mă deie afară și să rămân fără mâncare. Mă trezesc repede, îmi fac treburile de dimineață, mă îmbrac și ies, fiindcă deja sunt în întârziere.

- Domnișoara Anna. Ați cam întârziat. Aud vocea șefului meu și încremenesc.

- Scuzați...  Asta nu se va mai repeta!

- Ultima dată!  Astăzi trebuie să mergi la o vilă să faci curățenie. Meghan întotdeauna se ducea acolo, dar astăzi dimineața a dimensionat. Spunând asta îmi întinde o foiță pe care scria adresa.

Mă schimb în hainele de muncă și îmi iau ce îmi trebuie pentru a face curat.

Merg spre mașina de lucru pe care mi-au dat-o pentru a nu merge pe jos. În 20 minute sunt la destinație.

În fața mea văd o vilă imensă. Cred ca are cam 100 camere ținând cont că e cu trei etaje și e foarte mare. Are o grădină destul de drăguță cu mai multe flori.

Sun la sonerie și îmi răspunde o voce de bărbat:

- Vă ascult!

- Bună ziua!  Sunt de la compania ce se ocupă cu curățenia.

- A..  Da. Sigur!  Intrați!

În acest timp se deschide poarta, iar eu întru.

Ușa de la vilă e deschisă de un băiat în jur de 22 de ani. E înalt și bine făcut. Părul șaten și ochii căprui. Îmi zâmbește cald și mă invită înăuntru.

- Bună!  Vino aici să-ți arăt ce trebuie să faci.

- Bine. Zic și râd în colțul gurii.
Băiatul ăsta e chiar simpatic, dar precis e un fustagiu care nu scapă nicio fată pe lângă dânsul.

Îmi arată ce să fac și vrea să plece, dar brusc se întoarce și mă privește.

- Oh..  Am uitat să mă prezint. Mă numesc Froy. Îmi întinde mâna așteptând să mă prezint și eu.

- Eu sunt Anna. Mă prezint politicos și îi strâng mâna în semn de prietenie.

- Și câți ani ai Anna?

- 19,tu?

- Sunt puțin mai mare, am 21. Nu e mare diferență între noi, mă refer la ani. Ce drept e ca el este mai înalt ca mine.

Râd puțin apoi mă apuc de treabă. Băiatul ăsta chiar e atrăgător.

Mă simt puțin ciudat, ca și cum aș fi urmărită. Mă uit în spate și îl văd pe Froy.

- Ce naiba?  Îl intreb cu o față incruntată când îl văd că mă apuca de talie pe la spate.

- Cred că tu ai venit să o înlocuiești pe Meghan. Am dreptate?

- Da!  Eu vin aici să fac curat, deoarece ea nu mai lucrează la companie.

- Eu nu spun de curat...  Ea mai venea aici pentru....  A-mi satisface necesitățile.

- Ei bine, eu nu am venit aici pentru necesitățile tale! Spun pe un ton ridicat.

- Dar o vei face!  Îl văd rânjind pervers.

- Normal că NU o voi face! 

Deodată îl văd cum se apropie de mine. Din instinct fac un pas inapoi. Mă izbesc de perete iar Froy se dă mai aproape de mine.

Văd cum vrea să mă sărute, dar îmi dau capul într-o parte. Mă pune cu forța să-l sărut și-mi mușcă buza de jos.

Mă ia în spate că pe un sac de cartofi și mă duce într-o cameră trântindu-ma pe pat.

Se pune pe mine și începe cu săruturi pe gât. Mă zbat cât pot de tare, dar degeaba. E cu mult mai puternic ca mine. Mă sărută pe buze apoi mai jos și mai jos. Ajunge la abdomen. Mi-l acoperă cu săruturi apoi se întoarce la buze. Nu suport tentația și îi răspund la sărut. Începe să îmi descheie cămașa în care eram și în scurt timp sunt doar în lenjerie intimă.

Doamne, femeie ce faci? Oprește-te!  Nu pot să fac asta. Nici nu îl știu. Da, poate e atrăgător, sexy, doar gândindu-mă la el mă excit, dar nu pot să fac sex cu un necunoscut pe care îl știu de o oră și ceva.

Îl împing iar el se uita uimit la mine. Nu cedează și mă ia cu forța. În timp îi sună telefonul, aceata își dă ochii peste cap și răspunde.

- Chiar acum îmi suni?  Nu puteai puțin mai târziu?

-...

- Off doamne. Nu puteți nimic să faceți. Idiotilor!

Îl aud cum se apropie și mă acoper cu ceva ce mi-a căzut la nimereala.

- Nu trebuie să te ascunzi!  Am văzut atâtea fete dezbrăcate așa că nu ești prima.

- Cum spui tu. Eu îmi iau hainele și plec!

- Ohh..  Nu babygirl. Vei sta aici!

- Adică să stau aici?!  Nu am dorința. Vreau acasă. Am venit aici să fac curat nu alt ceva!

- Iar acum îți vei schimba planurile!  Știam că o să vii. Meghan m-a avertizat că nu mai vine. Deci tu îi vei lua locul.

- Și nu pot să merg acasă?  Mi se pare că ei îi dadeai voie să plece!

- Da Anna. Dar ea revenea, iar tu, nu prea cred să te întorci.

- Caută-ți alte târfe. Eu vreau acasă!

- De acum înainte casa ta e aici! Pe noptieră ai niște reguli. Ar fi bine să le citești.

Iese din cameră și încuie ușa. Bat cu mâinile, cu picioarele, în zadar. Cred că chiar ar trebui să mă uit în regulile alea.

Reguli pentru babygirl:
1 numești daddy
2 Nu comentezi
3 asculți și faci ceia ce îți spun
4 satisfaci când vreau eu
5 Nu vorbești cu alți băieți și mai ales nu te întâlnești cu ei
6 Nu ieși nicăieri fără permisiunea mea
Dacă nu respecți regulile o te pedepsesc.

Să-mi bag..  Am belit-o!

Salutare!!  Iată ca am venit cu o carte nouă. Spuneți părerea despre primul capitol. placeSper da ❤. avertizez din start cartea va avea scene sexuale și un limbaj vulgar. Lăsați o steluță și un comentariu pentru next.
Pupici ❤❤❤

The daddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum